Compania Siretul din Pascani a afisat pierderi de peste 101.992 lei (aproximativ 28.800 euro) in primele noua luni din 2006, dupa ce la sfarsitul lunii iunie reusise sa obtina un profit de 435.395 lei, a informat, marti, un comunicat transmis Bursei de Valori Bucuresti.
Pierderile companiei pe primele noua luni au crescut de peste doua ori (240%), fata de aceeasi perioada din 2005, cand insumau doar 422 lei, potrivit datelor comunicate de companie.

Siretul Pascani a obtinut o cifra de afaceri de 16,456 milioane lei pe primele noua luni din 2006, in scadere cu 18,37% fata de perioada similara din 2005, cand inregistra 20,16 milioane lei.

In trimestrul al treilea, compania a realizat o cifra de afaceri de 4,886 milioane lei, cu aproape 14% mai redusa decat cea de 5,68 milioane lei in intervalul iunie-septembrie 2005.

Compania producatoare de bunuri de folosinta indelungata a incheiat anul 2005 cu o cifra de afaceri de 25,80 milioane lei si un profit net de 317.399 lei. Actiunile Siretul Pascani se tranzactioneaza la Bursa de Valori Bucuresti din februarie 1998. Compania are un capital social de 15,87 milioane lei si o capitalizare de 10,716 milioane lei, reprezentand 0,01% din total. Cotatia actiunilor Siretul a scazut cu 2,52%, la 0,0658 lei/titlu, in sedinta de marti de la BVB.

Principalii actionari cunoscuti ai companiei sunt casa de brokeraj Broker Cluj-Napoca, cu 9,55%, si SIF 3 Transilvania, cu 7,56%.

Pentru anul in curs, compania si-a propus realizarea unei cifre de afaceri e 26,5 milioane lei si un profit brut de 1,48 milioane lei. Totodata, compania are in vedere consolidarea pozitiei pe piata producatorilor de lenjerie de dama, si lansarea unei marcii proprii pe piata interna.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri