Turism Covasna SA a afisat un profit de aproape 260.000 euro la noua luni

Societatea Turism Covasna SA a inregistrat, dupa primele noua luni ale anului 2006, un profit net de 926.406 lei (circa 260.000 euro) si o cifra de afaceri de 6,61 milioane lei (1,87 milioane euro), informeaza NewsIn

Turism Covasna SA a avut, pe primele noua luni din 2006, venituri totale de aproape 6,8 milioane lei, cheltuieli de 5,74 milioane lei si a platit un impozit pe profit in valoare de 143.331 lei. Societatea Turism Covasna SA dispune de un capital social in valoare de 10,35 milioane lei, controlat, in proportie de peste 85%, de catre SIF Transilvania.

Potrivit unei declaratii recente a vicepresedintelui SIF Transilvania, Floriean Firu, societatile de turism balnear la care SIF Transilvania detine pachetul majoritar de actiuni ar putea fuziona, intr-un interval de circa trei ani, in scopul cresterii competitivitatii pe piata turismului balnear.

"Avem in vedere crearea unei structuri corporative integrate, care ar putea purta numele de Compania de Sanatate si din care ar urma sa faca parte societatile Turism Felix SA, Buzias SA, Tusnad SA, Covasna SA si chiar structurile balneare ale societatilor de turism detinute de SIF Transilvania pe litoral, cum ar fi THR Marea Neagra", a mai spus Firu. "Asocierea si integrarea acestor societati s-ar putea face sub umbrela societatii Turism Felix SA, dupa listarea acesteia la Bursa de Valori Bucuresti (BVB)", a adaugat directorul general adjunct al SIF Transilvania.

Societatea Turism Felix SA si-a majorat, in cursul lunii septembrie, capitalul social cu 4,751 milioane lei, la 24,807 milioane lei, in urma unei oferte publice primare, inainte de listarea companiei la Bursa de Valori Bucuresti.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri