Grupul comercial francez de magazine Auchan a investit 40 de milioane euro in primul magazin amplasat in Romania, pe care l-a deschis la Bucuresti.
Investitia totala pentru ridicarea magazinului se ridica la 40 de milioane de euro si a fost derulata pe o perioada de aproximativ sapte luni. "Magazinul Auchan Titan are o suprafata comerciala de peste 16.000 de metri patrati si o parcare de 3.200 de locuri, avand o capacitate de circa 25.000 de clienti, in conditiile in care sectorul 3 are o populatie de aproximativ 300.000 de locuitori", a explicat, la inaugurare, director general Auchan Romania, Regis Mougel, dupa cum informeaza NewsIn.

Hypermarketul este gestionat de 850 de anagajati, echipa manageriala fiind alcatuita exclusiv din persoanl francez. si ofera aproximatriv 60.000 de produse. Auchan Titan foloseste un concept bazat pe preturi reduse, imprumutat de pe piata din Rusia. Antreprenorul lucrarii a fost Herve Romania iar investitorul, compania Avrig 35. Investitorul a fost finantat de HVB Bank, iar partenerul financiar Auchan in Romania a fost BRD Societe Generale.

Investitiei Auchan Titan ii vor mai urma in 2007 patru hypermarketuri, la Cluj, Tg. Mures, Pitesti si Bucuresti, fiecare in valoare de 40 de milione de euro.
"Nu avem planuri pentru patrunderea pe piata romaneasca si cu alte divizii ale grupului nostru, deocamdata", a spus Mougel.

Grupul Auchan detine 664 de supermarketuri, 307 centre comerciale Immochan si banca Accord.Terenul pe care este construit magazinul are circa 13 hectare, pe o suprafata de 43.000 de metri patrati intinzandu-se zona comerciala iar parcarea, pe 20.000 de metri patrati. in cadrul galeriei comerciale, cele circa 70 de magazone ocupa 13.500 de metri patrati.

"Piata romaneasca este tentanta pentru acest gen de afacere datorita cresterii consumuluui de bauturi alcoolice si nealcoolice, in Romania, dar si datorita cresterii cheltuielilor cu imbunatatirea locuintei si cu produse de folosinta indelungata. Dinamismul pietei romanestu este factorul cheie pentru investitorii francezi", a explicat ambasadorul Frantei la Bucuresti, Herve Bolot, la deschidere.

Intre marcile prezente in galeria comerciala se numara, Adams, Angels, Bani Bani, Cavaliere, Dav Design, Diadora, Jolidon, Kenvelo, Lee Cooper, Leonardo, Lotto, Mondex, Motivi, Pietra, Sabi, Tina R, Torras si Zero&Co, cu produse de incaltimte, imbracaminte si accesorii, Bourbon Cocktails & Coffee, Casa Di Luigi, Donutz Gog, Egomio, Fornetti, Golden Dragon, Cafe Monaco, Piknic, Spring Time, Swiss Grill, Tip Top, Vio si Wild West, cu restaurante, cafenele si cofetarii.

De asemenea, in spatiul comercial din galerie mai functioneaza magazinele de cadouri Boxing, Brand Toys, Funky Fish, High Q si Meli Melo, magazinele de produse pentru sanatate si frumusete Optica Express, Pharmaline, Q Beauty Salon si Yves Rocher, magazinele de mobila si decoratiuni Bam Boo, Casa Nostra si Elvila, magazinul de produse pentru animale Propet, librariile Inmedio si Humanitas si magazinele de electrocasnice si IT&C Ultra Pro Computers, Vodafone Arsis, Zapp, Nokia, Orange, Flanco, Germanos si Internity. De asemenea, in cadrul galeriilor comerciale Auchan Titan mai functioneaza o sucursala BRD Societe Generale si magazinele de servicii Clean&Clean, Konart, Silca Key Service, Tobacco Shop si Turbo Photo& GSM Shop. Auchan este prezent in alte 11 tari, avand circa 1,12 miliarde clienti si o cifra de afaceri in 2005 de 41 de miliarde de euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri