Perioada de aur a retailului, in care era suficient sa existi si clientii veneau natural in magazinul tau, s-a incheiat. Generatiile care vin dupa millennials au nevoi, asteptari si cerinte total diferite. Retailerii au inteles aceste lucruri si au inceput deja sa caute modalitati prin care sa se adapteze, asa ca retailul de maine arata complet diferit de cel de azi, cuvintele cheie fiind inovatie, reinventare, conectare. Pretul, produsul sau promotia nu vor mai principalele motoare ale acestei industrii, in centrul careia va fi, mai mult ca niciodata, OMUL. Acestea sunt principalele concluzii ale primei zile a conferintei RetailArena 2017.

Partenerii retailArena 2017 sunt Kaufland, eMag, FAN Courier si PayU. Sponsorii evenimentului sunt PeliFilip, IQOS, Pepsico, Vivo!, Schonherr, Crowe Horwath, Ecco, Custom Soft, Syscom Digital, C-Solution si Plaut.

Credit foto: Ovidiu Udrescu

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri