Schimbarea conducerii Departamentului Marketing Agricola este urmarea fireasca a retragerii fostului manager, Carmen Gavrilescu, care a anuntat ca in continuare va activa in domeniul consultantei.

„Brandul Agricola in momentul de fata este unul puternic; scoreaza foarte bine in indicatorii de notorietate si intentie de cumparare specifici oricaror cercetari. De-a lungul timpului am generat conditiile crearii unei echipe de marketing si comunicare valoroase. Prin urmare, avem in interior capabilitatile de asumare a coordonarii activitatii de marketing a companiilor grupului: Daniel Bitere a fost pana astazi senior brand manager pentru categoria mezeluri, este absolvent al Scolii de Marketing IAA, iar succesele in implementarea strategiei de marketing si comunicare din ultimii ani il recomanda pentru noua pozitie, aceea de director de marketing”, a declarat Grigore Horoi, presedintele Agricola.

„Pentru mine este un nou inceput, cu responsabilitati crescute, dar care presupune si un teritoriu mai amplu si interesant de explorat. Sunt inconjurat de colegi si parteneri valorosi, am increderea boardului companiei, iar asta este cel mai bun «combustibil» pe care il cunosc. Cultura in care m-am format este aceea a livrarii rezultatelor, in conditiile asumarii targetelor si motivarii oamenilor. Evident, Agricola inseamna si emotie, pe care n-o ascund si cu siguranta va fi parte a comunicarii noastre, alaturi de toate atributele rationale pe care brandul le asuma, a marturisit Daniel Bitere, director de marketing Agricola.

Hornbach investeste in...
Citeste si: In 2 ani, 30.000 de articole Hornbach se vor vinde exclusiv online