Valoarea mall-ului AFI Cotroceni la 30 septembrie era de 501 milioane de euro, ceea ce reprezinta o crestere de peste 7%. Aceste date sunt inregistrate inainte de deschiderea celui mai mare magazin Peek & Cloppenburg din Romania (de 5.200 de metri patrati), respectiv a celui mai mare magazin Zara din Europa Centrala si de Est (4.000 de metri patrati), care au avut loc in luna octombrie 2017, asadar dupa perioada de raportare. In plus, in luna decembrie Bershka va deschide in mall-ul AFI Cotroceni cel mai mare magazin din Europa Centrala si de Est. In urma acestor extinderi, mall-ul AFI Cotroceni a ajuns la o suprafata totala inchiriabila de 90.000 de metri patrati.

Rezultatele centrului comercial AFI Ploiesti, care are o suprafata de 34.000 mp GLA, au continuat sa inregistreze cresteri semnificative pe toti parametrii. In primele noua luni ale anului, vanzarile retailerilor (cifra de afaceri) s-au majorat cu 18% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la aproape 200 de milioane de lei. Numarul de vizitatori ai centrului comercial din Ploiesti a depasit 15.000 de persoane pe zi, iar gradul de ocupare ramane constant, la 99%. Valoarea acestuia a fost evaluata la 67 milioane de euro la 30 septembrie 2017.

AFI Europe Romania a publicat rezultatele sale financiare. Venitul Operational Net (NOI) din activele generatoare de venit din Romania a fost de peste 37 de milioane de euro in primele noua luni ale anului, ce reprezinta o crestere de 10,4% fata de aceeasi perioada a anului 2016. Activele generatoare de venit ale AFI Europe Romania sunt AFI Cotroceni, AFI Ploiesti si cele cinci cladiri de birouri ale proiectului AFI Park.

AFI Europe Romania este subsidiara a AFI Properties, grup care detine peste 450.000 de metri patrati de proprietati comerciale, iar la data de 30 septembrie 2017 detinea rezerve de numerar in valoare de 165 milioane de euro.

Shopping City Suceava, 11.500...
Citeste si: Shopping City Suceava, 11.500 de vizitatori in fiecare zi

Sursa foto: Dreamstime.com