Care este legatura dintre o firma de training si una de marketing? Vor sa o arate Ascendis si Ideologiq, care s-au aliat printr-o investitie de 250.000 de euro.

Ascendis este o companie romaneasca de training, cu o cifra de afaceri de 6 milioane de euro, care se ocupa de training-uri in companii si organizarea de evenimente. Ei au investit 250.000 de euro pentru 33% din Ideologiq, fostul Advanced Ideas, o companie care se ocupa de marketing online.

Am vorbit cu Adrian Ichim, cofondator Ideologiq si Sorin Paun, fondator Ascendis, despre legatura dintre cele doua companii.

Ascendis si Ideologiq - ce fel de sinergii?

“Ideologiq ne-au ajutat pe parcurs in mai multe proiecte in tot ce insemna marketing pentru noi. Ne-a placut lucrul cu ei. Pasul doi a fost construirea de proiecte digital. Mariajul a devenit natural, atunci cand pentru ambele companii a intervenit domeniul digital. Avem din ce in ce mai multe proiecte in zona de adoptie. Toata lumea vorbeste despre digital si trebuie sa facem proiecte complexe.”, a declarat Sorin Paun.

“Lucram de mult timp impreuna, ne completam in diverse zone. Am facut un parteneriat in zona de training. Impreuna am dezvoltat un program pentru a ajuta cresterea mai multor specialisti in zona de marketing digital. Ne-am uitat catre digitalizarea organizatiilor. Punand cele doua companii cap la cap am putut digitaliza o companie de la proces, optimizare, software, pana la relatia ei cu clientul”, a declarat si Adrian Ichim.

Astfel, in viitor, va fi dezvoltata divizia Ascendis Digital, care se va ocupa de proiectele de transformare digitala. “Nu vorbim despre partea de interactiune cu clientul, ne concentram pe dezvoltare organizationala interna. In acest context avem si proiecte de consultanta si implementam pentru foarte multi clienti aplicatii ca sa construiasca mai bine livrabilele. Pentru noi vine ca o manusa acest serviciu pe care-l oferim, prin Ideologiq.”, a declarat Paun.

De asemenea, va fi si o sinergie in zona de evenimente. “Toate evenimente corporate: management, team building, lansari de produs sau orice tip de eveniment care implica clientii si angajatii corporatiilor cu care lucram. Exista o cerinta de integrare a serviciilor. Trebuie sa acoperim tot evenimentul. Partea de concept este unul dintre cele mai cerute subiecte.”, a spus Paun.

Transformarea digitala

Cea mai mare provocare a companiilor este transformarea digitala. “Cea mai mare provocare pe care o vedem in implementarea solutiilor de digitalizare sunt legate de perceptie. Vrem sa ne digitalizam, instalam niste softuri, fortam oamenii sa le foloseasca si ne asteptam sa avem o companie digitalizata. In primul si in primul rand, am pus softul, dar trebuie sa lucram la proces. Trebuie sxhimbate procesele interne. Va trebui sa lucrezi la zona de adoptie, pentru ca vorbim de reticensta si bariere prin care oamenii nu vor sa treaca spre digitalizare, pentru ca se simt frustrati. Ideea e sa obtina beneficii si oamenii sa poata sa simta ca viata lor e mai usoara datorita digitalizarii”, a declarat Adrian Ichim.

Cresterea companiilor

“Pana acum am crescut organic. Anul acesta Ideologiq va ajunge la 700.000 de euro cifra de afaceri. Asteptam pentru anul urmator o crestere destul de mare, de 30%, datorita parteneriatului mai oficial cu Ascendis si datorita investitiilor facute. Vrem sa ne ducem spre zone noi de piata. Ne uitam la programe de digitalizare, plus alte subiecte comune intre Ascendis si Ideologiq, adica zona de evenimente. Ei organizeaza foarte bine evenimente, noi putem veni cu zona creativa”, a spus Ichim.

“Grupul Ascendis ajunge la o cifra de afaceri de 6 milioane de euro si mizam mult pe directia digitala. Vrem sa ajungem pe piata romaneasca spre un milion de euro venituri si sa ne ducem spre Europa”, a spus Paun.

Schimbari pe piata muncii

“In urmatorii 10-15 ani schimbarile tehnologice vor fi atat de mari ca nici nu putem sa prevedem ce se intampla. Din perspectiva fortei de munca, va fi o oportunitate. In urmatorii 10 ani, 60% din competentele actuale vor trebui schimbate cu ceva nou. Asta inseamna o oportunitate mare de dezvoltare. Institutiile traditionale au ajuns intr-un prag al limitarilor”, spune Adrian Ichim.

“Degeaba construiesti o platforma, marea provocare este ca utilizatorul sa vina in fiecare zi si sa adopte invatarea. E pariul pe care noi mergem. Incercam sa folosim competentele Ideologiq pentru a crea ceea ce trebuie ca acest lucru sa explodeze.”, a spus si Sorin Paun.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »


Setari Cookie-uri