Optical Network, operatorul retelelor de magazine OPTIblu si Klarmann, raporteaza cresterea afacerilor cu 20% in perioada ianuarie - septembrie 2017, fata de anul precedent. La cresterea vanzarilor au contribuit semnificativ toate diviziile companiei, atat retailul clasic cat si distributia B2B si retailul online.

„Am incheiat luna septembrie cu cresteri insemnate pe toate diviziile de business ale companiei, depasind cifra de afaceri totala de 43 milioane lei si estimam inchiderea anului cu vanzari de peste 56 milioane lei. Divizia de retail a ajuns la un total de 44 de magazine, dintre care: 34 de magazine OPTIblu si 10 magazine Klarmann, atat in Bucuresti cat si in alte orase mari din tara", sustin oficialii companiei.

Directiitle de dezvoltare strategica a companiei pentru urmatoarea perioada sunt cresterea retelelor OPTIblu si Klarmann, concomitent cu o mai buna adaptare a platformelor e-commerce www.optiblu.ro si www.conga.ro.

"Valoarea investitiilor in 2017 depaseste 10 milioane lei, buget directionat in principal spre deschideri de magazine noi precum si renovari si remodelari de magazine existente, comunicare de marketing si constructie de brand, echipamente medicale moderne, dezvoltarea sistemelor IT si logistice prin implementarea unui program de tip Warehouse Management System, precum si in programe de formare profesionala a angajatilor ce includ cursuri de optica si optometrie, abilitati de vanzari si comunicare cu clientii, dar si cursuri de limba engleza”, adauga oficialii companiei.

Optical Network a luat fiinta in anul 2004, in prezent fiind unul dintre liderii pietei de optica medicala in Romania. Divizia de retail opereaza lanturile de magazine OPTIblu si Klarmann in Bucuresti si mari orase din tara. De asemenea, compania detine o divizie de distributie autorizata sa comercializeze marci de rame vedere si ochelari soare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri