MAT Craiova a obtinut un profit net de peste 2 milioane lei pe primele noua luni din 2006, de peste 13,5 ori mai mare decat cel raportat in aceeasi perioada din 2005, de 148.013 lei, potrivit raportului financiar al companiei trimis, miercuri, la Rasdaq.

Cifra de afaceri neta a scazut cu 10,3%, de la 17,062 milioane lei in primele noua lunbi din 2005 la 15,292 milioane lei la sfarsitul lunii septembrie 2006, potrivit datelor companiei.

"Nerealizarile in activitatea societatii pe parcursul primelor niua luni ale anului 2006 in ceea ce priveste cifra de afaceri au fost influentate semnificativ de inundatiile excesive din primavara anului 2006 si de faptul ca nu a inceput sa se deruleze Programul Fermierul, aspecte ce au determinat scaderea puterii de cumparare a producatorilor agricoli", potrivit comunicatului companiei.

MAT Craiova are ca obiect principal de activitate proiectarea, producerea si comercializarea masinilor, utilajelor, instalatilor, uneltelor agricole, tractoarelor si accesoriilor pentru acestea.

Capitalul social al MAT Craiova este de 10,243 milioane lei. Actionarii companiei sunt SC Autocora Alexandria cu 67,78%, SIF 5 Oltenia cu 20,10%, Autoritatea pentru Valsorificarea Activelor Bancare cu 1,42% si alti aciionari minoritari cu 10,79%.

Actiunile MAT Craiova se tranzactioneaza pe piata Rasdaq, cu simbolul MTCR, din 25 noiembrie 1996. Ultima tranzactie cu actiuni MAT Craiova a fost incheiata pe 6 noiembrie 2006, la pretul de 2,25 lei/titlu.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri