Auchan Retail Romania anunta deschiderea primelor magazine in format supermarket din Romania, sub marca MyAuchan. Magazinele se deschid in spatiile celor 3 supermarketuri ale lantului OK, recent preluat de Auchan Retail Romania.

Primele doua supermarketuri - MyAuchan Rosetti si MyAuchan Otopeni 16 - au fost inaugurate pe 13 decembrie, iar cel de-al treilea – MyAuchan Otopeni 244 – va fi deschis in data de 14 decembrie 2017.

Magazinele au o suprafata cuprinsa intre 150 si 500 de metri patrati si au fost reamenajate dupa conceptul MyAuchan. Oferta din magazine cuprinde o gama de 2.000-5.000 de articole ce acopera peste 1.000 de nevoi de la alimente proaspete, produse de bacanie, bauturi, produse congelate, snack, hrana pentru animale, produse BIO si produse de panificatie. De asemenea, magazinele vor oferi produse snack fresh, o gama extinsa de produse proaspete precum si produse de patiserie si brutarie preparate pe loc. In plus, la MyAuchan Rosetti si MyAuchan Otopeni 244 se gaseste si cate un raion cu produse de gastronomie.

Auchan, MyAuchan, supermarket

Un aspect inedit este si programul de functionare extins. Magazinele Rosetti si Otopeni 244 au program Non – stop, iar MyAuchan Otopeni 16 este deschis zilnic, intre orele 06 – 24.

“Intelegem nevoia clientilor de a reduce timpul necesar pentru a se aproviziona cu produsele destinate uzului curent. Pentru a veni in intampinarea acestui nou model de consum, Auchan Retail Romania a facut, in 2017, primii pasi in extinderea pe formatul de proximitate. In acest context, o etapa importanta o reprezinta deschiderea primelor supermarketuri in Romania. Intentia noastra este de a le simplifica viata clientilor nostri, aducand “diferenta Auchan” cat mai aproape, in comunitati.” Gaspar Biro, Director Proximitate Auchan Retail Romania

Nu in ultimul rand, trebuie spus ca extinderea Auchan pe formatul de proximitate continua. Un supermarket de mari dimensiuni urmeaza a fi deschis, in curand, in baza parteneriatului incheiat cu BUCUR OBOR SA.

Auchan, MyAuchan, supermarket

In acelasi timp, Immochan Romania a anuntat recent o investitie de 10 milioane de euro in transformarea si extinderea centrului comercial Auchan Drumul Taberei. Primul pas, deja initiat, este reprezentat de extinderea suprafetei comerciale cu 2.400 de metri patrati. In prezent sunt realizate mutarea comerciantilor, construirea mezaninului si compartimentarea noilor spatii. Prin acest proces, vor fi create 30 de noi magazine.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri