Retailerul european de articole sportive Decathlon a inaugurat primul magazin din Piatra Neamt, in urma unei investitii de 650.000 de euro. Inaugurarea are loc la doua zile dupa ce retailerul a deschis primul magazin din Buzau si reprezinta al saselea magazin din Moldova si al 22-lea la nivel national.

Magazinul Decathlon din Piatra Neamt are o suprafata de circa 800 metri patrati, este amplasat in Galeria Piatra Neamt si cuprinde circa 5.000 de articole si echipamente, necesare practicarii a peste 50 de sporturi, printre care fitness, alergare, sporturi de echipa, tenis, vanatoare, pescuit, echitatie, ciclism, role, schi sau drumetie montana. Investitia totala este de peste 650.000 de euro.

“Pentru Decathlon anul 2017 a fost unul intens, cu multe mize si investitii facute, care sa ne asigure rezultate remarcabile pe termen mediu si lung. Sfarsitul de an reprezinta o incununare a tuturor activitatilor de dezvoltare din ultima perioada, datorita celor doua deschideri de la Piatra Neamt si Buzau, in mai putin de o saptamana. Prin prezenta noastra in regiunea Moldovei avem grija sa luam pulsul pietei si sa ne conectam la necesitatile si preferintele utilizatorilor nostri din aceasta regiune a tarii. Astfel, am sesizat la Piatra Neamt o cerere tot mai crescuta pentru produsele pe care le comercializam, iar pentru primul an estimam circa 100. 000 de vizite”, a declarat Alex Domsa, Director de Expansiune, Decathlon Romania.

Retailerul sportiv a ajuns la o retea de 22 de centre comerciale, dintre care trei au fost deschise de la inceputul anului 2017 la Botosani, Buzau si Piatra Neamt. Tot in acest an a fost inaugurat si primul spatiu logistic Decathlon din Romania, care va aproviziona trei state sud-est europene si a fost extins si modernizat spatiul din centrul comercial Pallady din Bucuresti.

La nivel national, Decathlon reuneste peste 1000 de colaboratori, intr-o retea de 21 de magazine, la care se adauga platforma online. Pana la finalul anului, retailul va inaugura un nou magazin in Piatra Neamt, ajungand astfel la o retea de 22 de magazine.

Decathlon comercializeaza si articole made in Romania, printre care biciclete, incaltaminte conceputa pentru drumetii montane si textile pentru ciclism si sporturi de echipa. De altfel, Romania devine o piata din ce in ce mai importanta pentru retailerul francez, care este prezent aici cu toate segmentele sale de business: retail, productie, logistica, dar si suport IT pentru Romania si alte tari europene.

Jean Francois Mace, CEO Decathlon, a explicat pentru wall-street.ro care sunt mizele dezvoltarii retailerului francez pe plan local si ce planuri are Decathlon pentru Romania si Europa de Sud-Est.

Retailerul francez de articole sportive Decathlon estimeaza ca va incheia anul cu afaceri de aproximativ 800 milioane lei, in crestere cu peste 25% fata de anul trecut. Intr-un interviu acordat wall-street.ro, Alex Domsa, manager de expansiune Decathlon a explicat care este strategia Decathlon in Romania si ce planuri de dezvoltare are retailerul francez.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri