Alin Stanciu a fost invitatul emisiunii Profesionistii in Retail, unde a povestit cum a evoluat FashionUP in ultimul an si ce planuri de dezvoltare are pentru 2018. Astfel, businessul a crescut cu 40% fata de 2016, desi investitiile in marketing s-au diminuat considerabil. Cresterea s-a datorat extinderii bazei de clienti, dar si eliminarii taxei de livrare:

“In 2017 am simtit ca businessul s-a maturizat. Un factor important a fost investitia pe care noi am facut-o in anii anteriori, cand am investit considerabil in marketing in ideea de a ajunge la cat mai multi clienti si s-a vazut in timp. Impactul marketingului in totalul vanzarilor a fost anul trecut de 2 ori si ceva mai mic decat in anul anterior. Clientii se intorc si nu e nevoie de reclama la infinit ca sa aduci clienti noi. O miscare strategica pe care am facut-o la final de 2016 a fost sa alegem sa trimitem coletele gratuit, am scos taxa de livrare care exista pentru valori de pana la 150 lei. A avut un impact imediat in vanzari”, a explicat fondatorul si CEO-ul FashionUP.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont