Unirea Shopping Center, profit de 4,6 milioane lei la noua luni

Unirea Shopping Center a obtinut, in primele noua luni ale anului, un profit net de 4,6 milioane lei, cu 70,37% mai mare ca profitul dupa impozitare din acelasi interval al anului trecut, a informat raportului financiar al firmei, publicat de Rasdaq.

Unirea Shopping Center, complex de spatii comerciale, a inregistrat in primele noua luni din 2006 o cifra de afaceri de 46 milioane lei, potrivit raportului financiar. Dupa primele noua luni din 2005, compania a raportat un profit de 2,7 milioane lei la o cifra de afaceri de 37,5 milioane lei. In primele sase luni din 2006, Unirea Shopping Center a obtinut un profit net de 3,3 milioane lei la o cifra de afaceri de 29,7 milioane lei

In 2005, compania a raportat in primele sase luni un profit net de 3,1 milioane lei la o cifra de afaceri de 25 milioane lei.

Centrul comercial Unirea are o suprafata totala de circa 84.000 metri patrati, din care corpul central ocupa 32.000 metri patrati.

Actionarul majoritar al Unirea Shopping Center este compania Nova Trade, care detine 65,4% din actiuni, urmata de Unirea Shopping Center cu 10,95%, SIF Muntenia cu 9,06% si alti actionari cu 14,75%.

Centrul comercial situat in centrul Bucurestiului, Unirea Shopping Centre, ofera o gama de produse electronice, electrocasnice, calculatoare, articole de imbracaminte si incaltaminte pentru femei, barbati si copii, produse cosmetice, parfumerie, bijuterii, ceasuri, cadouri, aparate si accesorii foto, telefonie mobila, jucarii, carti, articole birotica si papetarie.

Companiile prezente sunt Flanco, Altex, Germanos, Cosmo, Domo, Best Computers, Adidas, Killtec, Lotto, Nike, Puma, Kodak, Sony Center, Ina Center, Body Shop, Revlon, B&B Collection, Cellini, Sarra Blu, Diverta, Teora, si supermarketul La Fourmi.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri