“Anul trecut am dezvoltat o noua zona de business care si-a adus un aport important in cresterea cifrei de afaceri: vanzarea de flori in retailul de tip international key account, zona care genereaza volume foarte mari de vanzare. In momentul de fata putem spune ca prezenta in Carrefour este cea mai importanta si cu un impact major in cifra de afaceri”, a explicat Lacramioara Fabian, director reteaua Floria.

Pe langa Carrefour, Floria vinde flori in Praktiker si Mega Image si se afla in discutii cu alti retaileri importanti. De altfel, vanzarea in retelele de retail este o zona de business pe care grupul mizeaza in acest an, dupa ce in 2017 a generat 40% din vanzarile din offline.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont