Outextrem, cel mai mare furnizor romanesc de programe de teambuilding de aventura, anunta dublarea cererii de programe de teambuilding de aventura in 2006 fata de anul anterior. Cifra de afaceri a Outextrem a crescut, de asemenea, cu 100% in aceasta perioada, estimandu-se ca va atinge o jumatate de milion de euro pana la sfarsitul lui 2006.

Daca in anii anteriori companiile care apelau la programe de teambuilding erau preponderent dintre marile corporatii care opereaza in Romania, in 2006 am observat ca si companiile mici sau mijlocii sunt tot mai interesate de astfel de programe spune Andrei Ciobica, Senior Consultant Outextrem. Factorul uman dobandeste tot mai multa importanta pe fondul maturizarii economice si se constientizeaza rolul sau ca avantaj competitiv al unei afaceri.

Peste 70% dintre companiile care folosesc serviciile Outextrem revin ulterior pentru noi programe, iar un procent de peste 90% dintre participanti au evaluat programele ca extrem de folositoare atat la nivel personal, cat si de echipa.

Ca parte a programelor de consolidare a echipelor sau ca element de retentie de personal, teambuildingurile de aventura sunt preferate de un numar tot mai mare de firme romanesti. Cererea in crestere este potentata si de asteptarile angajatilor, care au inceput sa se extinda dincolo de un simplu pachet salarial atractiv. Un mediu de lucru in care se simt bine, impreuna cu grupul de oameni cu care muncesc indeaproape, e un factor din ce in ce mai important tendinta normala daca ne gandim ca angajatii petrec o buna parte a timpului la birou, uneori mai mult timp decat cel petrecut cu familia sau prietenii, adauga Andrei Ciobica. Teambuildingul prin programe de aventura sau teambuilding cu adrenalina, cum ne place sa spunem, e si un instrument de management eficient al stresului. Performanta se obtine in conditii de stres, iar pe termen lung printr-o administrare corecta a acestuia, e de parere fondatorul Outextrem.

Evenimentele de tip teambuilding de aventura sunt organizate pentru grupuri de la 8 la peste 300 de persoane, fiind configurate in functie de cerintele clientilor. Costul unui asemenea program incepe de la 2000 de euro, crescand in functie de numarul de participanti, de complexitatea activitatilor selectate si de alte cerinte specifice ale clientilor.

Intre activitatile furnizate de Outextrem se numara curse offroad (4x4 pe trasee dificile), catarare si rapel (pe stanci naturale, de pana la 50 m inaltime), trekking&hiking, mountain bike, trasee cu ATV, tiroliana, parapanta, paragliding (parapanta trasa de barci), zboruri cu avioane usoare, canyoning (coborarea cascadelor de apa in rapel), paintball, tir, expeditii in pesteri si sporturi acvatice (rafting, yachting, diving). Programele Outextrem includ si activitati sociale, de consolidare a echipei (cum ar fi picnicurile realizate de participanti sau exercitiile si jocurile de grup).

Cele mai solicitate activitati sunt cele de offroad si de tip Treasure Hunt. Programele se pot organiza in orice locatie din tara, in functie de cerintele clientilor. In plus, Outextrem ofera si programe speciale de iarna, in strainatate: ski in Slovacia, heliski in Rusia si scuba diving (scufundari) la Marea Rosie, la preturi competitive.
Toate activitatile de sport extrem sunt realizate in conditii de deplina siguranta pentru participanti, sub supravegherea instructorilor experimentati ai Outextrem, multi dintre acestia fiind fosti sau actuali membri Salvamont.
.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri