In ceea ce priveste cotele de piata, Nestle Romania continua sa detina prima sau a doua pozitie in toate categoriile in care compania este prezenta, cu 33% cafea solubila, cafea capsule si bauturi, 61% hrana pentru copii, 40% produse culinare, 48% cereale, 18% dulciuri si 14% hrana pentru animale de companie. Cele mai mari ponderi in cifra de afaceri sunt detinute de cafea, hrana pentru copii, cereale pentru micul dejun si produse culinare, potrivit unui comunicat de presa.

Pornind de la promisiunea de a oferi optiuni alimentare gustoase si sanatoase, Nestle Romania s-a concentrat in anul 2017 asupra inovarii si renovarii produselor si categoriilor.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont