„Trendul ascendent al vanzarilor la nivel extern reprezinta o validare a obiectivelor noastre strategice de extindere globala, dar si o confirmare a potentialului brandurilor din portofoliul Farmec. Majorarea vanzarilor cu 36% in ultimii 3 ani este rezultatul unei analize aprofundate a caracteristicilor fiecarei piete si, in consecinta, a diversificarii gamelor cu produse ce corespund acestor cerinte si nevoi distincte. De exemplu, ca raspuns la unele probleme ridicate de consumatorii din Asia si Orientul Mijlociu, precum nevoia de luminozitate si oferirea unui plus de albire tenului, anul trecut am lansat gamele Gerovital H3 Derma+ Premium Care si Gerovital Luxury, ce includ produse care vin sa satisfaca aceste cerinte. In 2018, in paralel cu dezvoltarea puternica din interiorul tarii, vom continua extinderea Farmec si peste hotarele Romaniei. In acest sens, mizam pe stabilirea de parteneriate cu colaboratori de pe noi piete de desfacere, precum si cresterea cotei de piata in tarile in care suntem prezenti de mai multi ani”, a precizat Ioana Turdean, manager vanzari externe Farmec.

Strategia de expansiune pe piata externa a producatorului clujean vizeaza, printre altele, si deschiderea in sistem franciza a magazinelor de brand Farmec si Gerovital, pas estimat pentru 2018.

La nivel global, produsele Farmec sunt comercializate in peste 30 de state, iar in Europa compania este prezenta cu 7 magazine, deschise de parteneri (3 centre in Spania, 2 in Italia si cate un spatiu in Grecia si Ungaria).

La sfarsitul anului 2017, reteaua de magazine de brand detinute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate in Cluj-Napoca, Arad, Brasov, Sibiu, Targu-Mures si Timisoara si 13 magazine Gerovital care se gasesc in Cluj-Napoca, Bucuresti (3 magazine), Constanta, Timisoara, Craiova, Ploiesti, Suceava, Iasi, Piatra Neamt, Galati si Ramnicu Valcea.

Farmec anunta deschiderea...
Citeste si: Farmec anunta deschiderea francizei Gerovital