Krisztina Grosz, o femeie de afaceri din Ungaria, a adus de curand in Romania franciza unei afaceri cu produse premium pentru slabit, Toman Diet. Antreprenoarea a deschis un magazin in Bucuresti in urma unei investitii de 350.000 de euro si estimeaza o cifra de afaceri de 100.000 euro lunar.

Asteapta o cifra de afaceri de 100 de mii de euro lunar, prin centrul deschis in Capitala, dar si cu extinderea prin alte francize la nivelul intregii tari . Planurile de viitor cuprind si alte cel putin patru tari.

“Caracteristicile pietei, din punct de vedere social si cultural, sunt asemanatoare cu piata din Ungaria. Bucurestiul este un oras foarte dinamic si plin de viata, cu oameni din ce in ce mai constienti si interesati de modul in care pot duce un stil de viata sanatos”, a declarat Krisztina Grosz, owner Toman Diet Romania.

Afacerea a fost creata si dezvoltata dintr-o necesitate de catre supermodelul Szabina Toman. Dupa cele 30 de kilograme luate in timpul sarcinii si mai multe tentative esuate de a ajunge la silueta initiala, aceasta, impreuna cu medici nutritionisti, a pus bazele dietei proteice ce ii poarta numele, un program detaliat de slabit si mentinere la greutatea dorita.

Krisztina Grosz a fost, inainte de toate, unul dintre clientii companiei. Dupa ce a vazut rezultatele dietei a decis sa se implice in afacere si sa creeze franciza, pe care sa o duca peste granita.

“Am decis sa ducem franciza si in alte tari pentru ca vrem sa aratam cat mai multor persoane ca isi pot transforma viata in bine, pe termen lung si dintr-o perspectiva diferita. Am inceput cu Romania si vom continua cu Polonia, Croatia, Bulgaria si Turcia.”, a spus Krisztina Grosz.

Krisztina Grosz planuieste ca pana la finalul anului sa aiba cel putin 10 parteneri de franciza in toata tara, sa fie prezenta in 4 noi locatii si implicit, in 250-300 de puncte de vanzare. Mai mult, spre deosebire de multi dintre oamenii de afaceri de la noi, este de parere ca Guvernul sprijina afacerile private prin taxele scazute ce revin companiilor mici.

“Am investit 350 de mii de euro pana acum in franciza de la Bucuresti. Pentru ca sa pot spune ca afacerea este pusa pe picioare, trebuie sa ajungem la o cifra de afaceri de aproximativ 100.000 de euro pe luna, pentru locatia noastra din Capitala. Ma astept ca intr-un an si jumatate, cel mult 3 ani, afacerea sa creeze suficient cash flow astfel incat sa nu mai fie nevoie de investitii suplimentare si noi sa ne extindem si in alte tari.”, a declarat Krisztina Grosz, Toman Diet Romania

Intr-o piata suprasaturata de diete si produse care promit miracole in timp record, Krisztina Grosz spune ca afacerea pe care o conduce are toate sansele sa cucereasca piata tocmai pentru ca nu vine cu miraje, ci cu un program proteic personalizat nevoilor clientilor si produse gandite de medicii nutritionisti.

Toman Diet propune peste 80 de produse fabricate si ambulate in Franta, pe ambalajele carora sunt mentionate toate valorile nutritionale, ingredientele si modul de realizare, un avantaj major in conditiile in care un studiu realizat de cei de la Nielsen CEE precizeaza ca 81% dintre romani citesc cu atentie informatiile de pe produse.

Obezitatea este una dintre marile probleme ale omenirii. 58% dintre europeni, de exemplu, sunt supraponderali. Nici romanii nu stau mai bine la acest capitol. Potrivit aceluiasi studiu, 55% din populatia noastra este supraponderala si mai grav, incidenta bolii creste mai rapid la noi decat in tarile invecinate. In acelasi timp, oamenii devin totusi mai preocupati si mai determinati sa piarda in greutate. Incep sa isi modifice obiceiurile de consum, fac schimbari in dieta zilnica si se apuca de o activitate sportiva. Iar aici, romanii par mai determinati decat restul europenilor. 74% declara ca fac sport cu intentia de a scapa de surplusul de kilograme iar 81% apeleaza la diete alimentare ca sa previna diverse boli aduse sau accentuate de obezitate.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri