Anul 2017 a marcat o crestere cu 20% a business-ului Sanagout, ca urmare a dezvoltarii interesului angajatorilor romani pentru programele de well-being destinate angajatilor. In acest context, compania a deservit cu 20% mai multe programe corporate de livrare a pranzului pentru angajati decat in 2016, accentul fiind pus pe meniurile personalizate si sanatoase.

Tot mai multe companii ofera mese de pranz angajatilor pentru a atrage oameni mai competenti, astfel incat masa de pranz este un beneficiu salarial tot mai cautat pentru generatia millenials. Studiile arata ca 50% dintre angajati sunt mai entuziasmati sa accepte un job nou daca in pachetul salarial au incluse micul dejun si/sau masa de pranz oferita de angajator.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont
Sursa foto: Sanagout