Bravo Europa, producator si distribuitor specializat de solutii metalice pentru acoperire, a incheiat anul 2017 cu o cifra de afaceri de 40 de milioane de euro, in crestere cu 46% fata de anul precedent. Anul trecut, Bravo Europa s-a axat pe doua directii: extinderea teritoriala si investitiile - in dezvoltarea de infrastructura, pe de o parte, si in facilitati de productie, pe de alta parte. Astfel, in cursul anului 2017, grupul a realizat investitii in reprezentanta din Cehia, prin dezvoltarea capacitatii de productie si extinderea spatiilor de depozitare pentru a deservi un numar in crestere de clienti regionali. I

In Romania, compania care produce acoperisuri metalice a deschis o noua platforma logistica la Cluj, cu obiectivul de a acoperi mai eficient cererea de produse venita din vestul tarii. Toate aceste investitii au contribuit la depasirea pragului de 20 milioane euro directionati de Bravo Europa in dezvoltarea business-ului, pe parcursul celor 17 ani de activitate.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont