“Ideea s-a conturat in 2016, in momentul in care am fost in Grecia si am vazut cateva clinici de chirurgie plastica de acolo si ce rezultate bune se obtin cu tehnologiile non-invazive. Multe aparate pe care le-am vazut acolo nu existau in Romania si atunci am decis ca ar trebui sa aflam mai multe si de ce in Romania nu sunt, mai ales ca tratamentele non-invazive aduc multe avantaje in plus fata de cele clasice. A durat mai mult de un an in care am cercetat piata si am vazut ce se intampla in Romania si la nivel international, care sunt tendintele din alte piete si am observat ca exista o cerere din ce in ce mai mare pentru solutiile non-invazive”, a relatat, intr-un interviu acordat wall-street.ro, Marina Aristotel, managing director AVRA Aesthetic Institute.

Un business despre frumusete: AVRA Aesthetic Institute

Pentru lansarea clinicii a fost nevoie de o investitie de peste 400.000 euro, bani proveniti din bugetul grupului Alesonor, grup care a realizat proiecte precum Amber Gardens, Magnolia Residence si in septembrie 2017 AVRA Institute. Dat fiind ca majoritatea serviciilor oferite de grup sunt considerate de lux, Marina Aristotel a ales ca locatia si echipamentele clinicii sa fie premium.

O mare parte din investitia initiala a fost alocata echipamentelor speciale pentru tratamente non-invazive, locatia fiind inchiriata intr-o cladire pe strada Paris din Bucuresti, unde la fiecare etaj exista un business in domeniul lifestyle.

Jeff Bezos a interzis...
Citeste si: Jeff Bezos a interzis prezentarile in PowerPoint. Ce solutie a gasit?

Un business despre frumusete: AVRA Aesthetic Institute

“De la deschidere si pana acum am inregistrat un trend pozitiv de la luna la luna si estimam ca vom ajunge la sfarsitul anului la o cifra de afaceri de 300.000 euro, dar ramane de vazut pentru ca suntem la inceput. Totodata, daca lucrurile vor merge conform planului de afaceri, ne vom recupera investitia in aproximativ doi ani si poate atunci ne vom extinde cu o noua locatie, pentru ca deja avem solicitari”, a spus Marina Aristotel.

AVRA Aesthetic Institute ofera tratamente corporale si faciale atat pentru femei, cat si pentru barbati. Odata ajunsi aici, clientii fac o evaluare cu un specialist, unde li se spune ce servicii li se pot oferi si unde pot ajunge, fiind important ca acestia sa aiba asteptari realiste.

Un business despre frumusete: AVRA Aesthetic Institute

Complice, businessul care...
Citeste si: Complice, vanzari triple in 2018. La cat vor ajunge afacerile?

Una dintre cele mai mari provocari ale companiei inainte de lansare a fost procesul de recrutare a personalului. “Acum in echipa sunt 7 oameni, dar vrem sa avem 10 si cautam in continuare persoane potrivite. A fost mai greu sa gasim oameni in echipa, care sa fie specialisti in domeniu si sa aiba experienta. Cursurile de pregatire a echipei au durat mai mult, iar inainte de deschidere a trebuit sa testam terapiile si restul detaliilor si de abia dupa aceea am putut incepe afacerea. Cel mai important pentru noi este rezultatul obtinut si sa oferim clientului rezultatele la care se asteapta, iar pentru asta avem nevoie de oameni buni in echipa”, a mai spus Marina Aristotel.

Pe viitor, compania are in plan sa dezvolte un magazin online cu produse dermatocosmetice si sa-si extinda portofoliul de tratamente.

Un business despre frumusete: AVRA Aesthetic Institute

Donutino, gogoseria ce a...
Citeste si: Donutino estimeaza vanzari de 50.000 euro in primul an