Cresterea cifrei de afaceri cu aproape 35% este rezultatul dezvoltarii magazinelor mai vechi, deschiderea unui hipermarket la Baneasa si luarea in calcul a unor noi magazine, care nu fusesera inaugurate in intervalul similar din 2005, cum este cazul hipermarketului de la Ploiesti, se arata in raportul semestrial al grupului Hyparlo.
La cinci ani de la intrarea pe piata din Romania, magazinele Carrefour au ajuns, in 2006, la o pondere de 34% din cifra de afaceri consolidata a grupului Hyparlo, fata de 28% anul trecut.
Magazinele Carrefour din Romania au realizat anul trecut un profit net de peste cinci milioane de euro la o cifra de afaceri de 435 de milioane de euro . Pentru 2007, directorul general al subsidiarei din Romania, Jacobo Caller Celestino a estimat o cifra de afaceri mai mare cu 10-15% fata de 2006.
Rata de crestere a afecerilor, mai mare in Romania
Grupul Hyparlo a avut in Franta, in perioada ianuarie-septembrie 2006, vanzari de 736,7 milioane euro, cu 1,9% mai mult fata de perioada similara a anului trecut, iar la nivelul intregului grup, vanzarile raportate au fost de 1,13 miliarde euro, in crestere cu 11,7% comparativ cu primele noua luni din 2005.
Reteaua Carrefour Romania include in prezent sapte hipermarketuri, valoarea totala a investitiilor realizate pe aceasta piata depasind 220 de milioane de euro. Operatorul francez va deschide anul viitor trei magazine, dintre care doua vor fi la Iasi si unul la Cluj-Napoca.
Magazinele Carrefour din Romania au realizat anul trecut un profit net de peste cinci milioane de euro la o cifra de afaceri de 435 de milioane de euro. Pentru 2007, Jacobo Caller Celestino a estimat o cifra de afaceri mai mare cu 10-15% fata de 2006. Reteaua include in prezent sapte hipermarketuri, valoarea totala a investitiilor realizate pe aceasta piata depasind 220 de milioane de euro. Operatorul francez va deschide anul viitor trei magazine, dintre care doua vor fi la Iasi si unul la Cluj-Napoca.
Carrefour Romania tinteste un miliard de euro cifra de afaceri in 2010
Carrefour a investit la Constanta 20 de milioane de euro pentru deshiderea noii unitati de vanzare, potrivit oficialilor companiei. Noua investitie ridica volumul total al investitiilor in Romania la 220 milioane euro incepand cu anul 2000 cand retailerul francez si-a facut intrarea pe piata autohtona.

Jacob Caller Celestino, directorul general al Carrefour Romania, a precizat ca cifra de afaceri previzionata pentru finele anului in cursa este de circa 600 de milioane de euro, iar tinta pentru anul 2010 este de un miliard de euro.
Pentru a atinge aceasta valoare, Carrefour a decis sa construiasca in 2007 inca doua hypermarketuri la Iasi si unul la Cluj. Celestino estimeaza ca Romania se afla intre primele cinci tari in care compania este prezenta, ca agresivitate de dezvoltare, iar pentru anul viitor crede ca va exista o crestere a cifrei de afaceri pe total grup de 10-15%.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: