Cu o investitie de 7 milioane de euro, Mr. Bricolage s-a lansat oficial pe piata romaneasca, odata cu deschiderea primului magazin din Bucuresti.

Apropierea fata de client si experienta internationala de peste 40 de ani a Mr. Bricolage ne vor sustine in atingerea obiectivului si in Romania: acela de a deveni lider pe piata in 6 ani, a precizat Tudor Profir, director general al Mr. Bricolage Romania.

Mr. Bricolage planuieste sa investeasca pe viitor in Romania peste 200 de milioane de euro, investitia constand in deschiderea de noi magazine in cele mai mari orase ale tarii: doua in 2007 si cate trei incepand din 2008. Magazinele vor avea intre 6.000 si 10.000 mp, conceptul si marimea magazinului fiind alese in functie de locatia acestuia si densitatea populatiei din zona de interes.

Mr. Bricolage aduce nou pe piata romanesca de bricolaj conceptul de consiliere profesionista a clientilor si o gama foarte variata de produse, la preturi foarte avantajoase. 20% dintre produsele din magazinul Mr. Bricolage sunt in premiera in Romania, a completat Tudor Profir.Mr. Bricolage tinteste pozitia de lider in bricolajul romanesc Citeste si Revolutie in bricolajul romanesc