MOL Ungaria si MOL Romania si-au vandut participatiile la Aviation Petroleum Bucuresti (MOL Aviation) companiilor Petrom si OMV, acestea dobandind controlul asupra 95%, respectiv 5% din distribuitorul de combustibil pentru aeronave, potrivit datelor publicate in Monitorul Oficial.
Aviation Petroleum este detinuta in totalitate, incepand din 6 aprilie 2006, de companiile Petrom si OMV.Conform contractului de vanzare-cumparare, datat 6 aprilie 2006, MOL Ungaria si-a vandut participatia de 95% din capitalul social al MOL Aviation catre Petrom, in timp ce MOL Romania si-a vandut participatia de 5% din capitalul social al aceleiasi societati catre OMV Romania, informeaza NewsIn.

Potrivit Monitorului Oficial, MOL prin cele doua companii a vandut integral actiunile detinute la MOL Aviation catre Petrom si OMV, fiecare parte sociala avand o valoare nominala de 25 de lei, ceea ce conduce la o valoare totala de 1.823.150 lei.

La jumatatea lunii august, Consiliul Concurentei a aprobat operatiunile de concentrare economica realizate de catre Petrom si grupul ungar MOL prin preluarea de catre Petrom a MOL Aviation Romania si a 30 de benzinarii de la subsidiara romaneasca a grupului ungar, oferind in schimb 11 benzinarii Petrom si OMV si o diferenta in bani.

Petrom avea la momentul achizitionarii MOL Aviation si propria companie producatoare si distribuitoare de combustibil pentru aeronave numita Petrom Aviation.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri