Bucurestenii pot plati facturile la apa rece, din luna decembrie, la ghiseele BRD, urmand ca din primavara plata facturilor sa se faca si in marile centre comerciale, cat si prin intermediul altor banci, a informat Apa Nova, printr-un comunicat.
Astfel, potrivit comunicatului, facturile emise de Apa Nova au, de la 1 decembrie, un cod de bare si vor putea fi platite la ghiseele BRD din Bucuresti, iar persoanele care au cont bancar la BRD au posibilitatea de a incheia o conventie de plata a facturilor Apa Nova prin debitarea automata a contului lor, informeaza NewsIn. Potrivit Apa Nova, din primavara lui 2007, bucurestenii vor putea sa isi plateasca facturile la apa atat in in marile magazine, cat si la alte banci, una dintre acestea fiind Citibank.

Apa Nova se ocupa de cinci ani cu alimentarea de apa rece a Capitalei. Din octombrie, reprezentantii ANRSC, impreuna cu reprezentantii societatii Apa Nova au decis, de asemenea, ca toti clientii care primesc apa rece prin retele telescopice sa fie facturati in sistem pausal limitat la cinci metri cubi de apa pentru fiecare persoana.

Desi Apa Nova considera ca sistemul actual de facturare nu contravine in nici un fel legislatiei in vigoare sau contractului de concesiune, societatea a decis, in urma solicitarilor repetate ale consumatorilor si la cererea ANRSC sa limiteze facturarea la maxim cinci metri cubi pe luna, pentru o persoana.

In Capitala exista aproximativ 1 600 de blocuri care primesc apa rece prin retele telescopice. Oamenii din aceste blocuri plateau, pana in prezent chiar si 10-12 metri cubi pe luna, de persoana. Potrivit unor surse din ANRSC in trei ani de zile retelele telescopice de alimentare cu apa a blocurilor vor disparea, iar fiecare bloc va avea bransament propriu.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri