Grupul Hyparlo a preluat integral controlul filialei sale romanesti, lantul Carrefour, detinuta pana acum in parti egale de catre compania franceza Carrefour si Hyparlo, in timp ce Carrefour preia o participare de 50% in societatea Holding Hofidis a grupului, impreuna cu familia Arlaud, anunta un comunicat al grupului Hyparlo.

Grupul Hyparlo este alcatuit din 57,8% actiuni Hofidis, 20% Carrefour, 20,2% "Public" si doi la suta la salariati.

Grupul Hyparlo este alcatuit ca familie de intreprinzatori in serviciul unui lider, fiind principalul francizat al grupului Carrefour. Grupul regional Hyparlo exploateaza in prezent 16 hypermarketuri sub sigla Carrefour, cu o suprafata cuprinsa intre 6.000 si 10.000 de metri patrati: 12 in Franta si 4 in Romania.

In urma preluarii actiunilor Carrefour, conducerea si controlul Hyparlo raman in sarcina familiei Arlaud cu Gilles Pardi ca presedinte si Jean Michel Arlaud - director general, Robert Arlaud, fondatorul grupului, conservand presedintia Consiliului de Supraveghere a societatii holding. Aceste operatiuni vor fi finalizate inainte de 31 martie 2005.

Dupa lansarea a patru hypermarketuri Carrefour in Romania, Grupul Hyparlo a programat deschiderea si a altor magazine. Grupul are ca obiectiv pe termen scurt infiintarea a inca patru hypermarketuri pana la sfarsitul anului 2006.

Activitatea in Romania va depasi 20% din activitatea grupului in 2005 si ar putea ajunge la 40% in urmatorii doi ani.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri