Expozantii participanti la targul marcilor de lux Luxury Show, desfasurat intre 7 si 10 decembrie la complexul Romexpo, au incheiat contracte totale de 5-6 milioane euro, conform estimarilor neoficiale facute luni de reprezentantii Romexpo, la conferinta de bilant a targului.

Chiar daca o parte din cele 100 de firme care au participat la targ nu au dezvaluit date despre contractele incheiate in cele patru zile ale evenimentului, reprezentantii Romexpo au estimat ca s-au incheiat contracte in valoare totala de 5-6 milioane euro, informeaza NewsIn.

Cele mai scumpe produse pentru care s-au semnat contracte au fost yachturile si automobilele. Reprezentantii firmei Neptun Yacht au spus ca la targ au primit comenzi chiar si pentru ambarcatiuni care nu erau expuse la eveniment, in timp ce compania Dom Leasing a vandut 14 automobile in valoare totala de 1,4 milioane euro, triplu fata de estimarile initiale.

La targul de lux organizat de Romexpo si Euroexpo au fost expuse masini, motociclete, ambarcatiuni, elemente de design interior, creatii de moda, parfumuri, bijuterii, ceasuri, electronice, bauturi, tigari si multe altele. Printre marcile prezente s-au numarat Rolls Royce, Mercedes, Versace, Chanel, sau Prada.

Reprezentantii Romexpo au spus ca in cele patru zile targul a primit 7.555 de vizitatori, dintre care 2.100 au platit biletul de intrare de 50 de lei, iar restul au venit cu invitatii primite de la organizatori sau de la expozanti.Peste trei sferturi dintre vizitatori au petrecut intre trei si patru ore la targ.Reprezentantii Romexpo si Euroexpo au spus ca targul se va tine si la anul, iar pregatirile vor incepe saptamana viitoare.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri