Incepand din 27 aprilie 2018, 12 articole din carne de oaie romaneasca, marca Tara Mea, vor fi disponibile la vanzare in magazinele Kaufland Romania. Primul magazin din retea in care se gaseste deja la vanzare carnea romaneasca de oaie este Kaufland Barbu Vacarescu. Potrivit reprezentantilor Kaufland, in scurt timp produsele din carne romaneasca de oaie vor ajunge in alte 78 de magazine, apoi in intreaga retea. Toate cele trei federatii de oieri din Romania si 10 asociatii au semnat parteneriatul cu Coooperativa Tara Mea, reprezentand 93% din productia romaneasca de carne de oaie. Cooperativa Tara Mea isi propune sa livreze, pe parcursul unui an, carne de oaie in valoare de 9 milioane de euro.

Kaufland Romania devine primul punct de desfacere in care Cooperativa Agricola ,,Tara Mea” si Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale implementeaza programul Alege Oaia, preluand astfel carnea de oaie autentic romaneasca provenita de la fermierii asociati in proiect - si care reprezinta 93% din productia totala interna a tarii.

Tara Mea va fi coordonatorul de proiect pentru programul „Alege Oaia!”, ocupandu-se de tot procesul de sacrificare, transare, ambalare si livrare catre hipermarketuri. Primul hipermarket care a intrat in acest program este Kaufland Romania. 78 de magazine Kaufland au deja in sortiment 12 articole din carne de oaie marca Tara Mea, dintre care 9 piese transate si 3 preparate din carne de oaie, in vitrina cu autoservire.

Kaufland Romania, carne de oaie, alege oaia, Tara Mea, Florin Burculescu

„Este important sa intelegem cat de mult s-a muncit pana sa reusim sa lansam astazi aceste 12 produse. Toate partile implicate in acest proiect au participat la analize de piata, au stat nopti intregi in abatoare, au masurat, cantarit si analizat. Misiunea «Tara Mea», aceea de a sustine fermierii romani si produsele autohtone, bifeaza astazi un nou domeniu: carnea de oaie praspata, romaneasca, de calitate. Si, desi stim cu totii ca deocamdata nu suntem o tara cu traditie in consumul regulat de carne de oaie, am certitudinea ca acest detaliu se va modifica in timp, pe masura ce cumparatorii vor primi mai multe informatii. De aceea, indraznesc sa fac astazi o previzune: pentru primul an al Alege Oaia, am certitudinea ca vom avea livrari de peste 2.500 de tone”, spune Florin Burculescu, Presedinte Cooperativa „Tara Mea”.

Valer Hancas, Manager Corporate Affairs & Communication in cadrul Kaufland Romania, spune ca acest program reprezinta o largire consistenta a sortimentului de produse din carne de oaie prezente in magazine, prezentarea comericiala fiind in casserole. Kaufland a investit 150.000 de euro in consultanta oferita cooperative Tara Mea pentru ca produsele sa indeplineasca standardele comerciale ale retelei.

Kaufland Romania, carne de oaie, alege oaia, Tara Mea, Valer Hancas

,,Ne-am asumat un angajament de a sustine producatorii locali si agricultura romaneasca si iata ca la doar cateva zile dupa lansarea „Raftului Romanesc” in magazine, ca parte a primului program national pentru carne de porc romaneasca, venim cu noi demersuri pentru sustinerea accesului la carnea de oaie romaneasca. Am extins sortimentul local de preparate din carne de oaie disponibil in magazine, ajungand la 12 variante de produse care provin de la fermierii din Cooperativa Agricola „Tara Mea”. Vrem sa demonstram ca se poate sa avem produse romanesti, de calitate, pe rafturile hipermarketurilor, iar fermierii locali sunt parteneri cu care putem gasi solutii. Aceasta este o misiune permanenta pentru noi, cu atat mai mult cu cat politica de achizitii a companiei Kaufland din orice tara este de a colabora cu prioritate cu producatori locali”, declara Valer Hancas, Director Comunicare si Corporate Affairs Kaufland Romania.

Reprezentantii asociatiilor de oieri partenere in acest program spun ca initiativa ii va ajuta sa obtina venituri decente si ca productia nu va mai trebui sa mearga preponderent catre export, asa cum se intampa pana acum.

Kaufland Romania, carne de oaie, alege oaia, Tara Mea, Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Petre Daea

”Actiunea acesta reprezinta un pas important in campania nationala de informare si promovare „Alege oaia!”. Am demarat aceasta campanie anul trecut, in octombrie, in cadrul targului INDAGRA si iata ca incep sa se vada primele rezultate. Salut proiectul Cooperativei Agricole „Tara mea” destinat sustinerii micilor producatori, prin vanzarea produselor acestora in magazinele partenere. Iata ca, de astazi, consumatorii vor gasi in magazine carne de oaie autohtona, prezentata atractiv, fiind mai aproape de unul dintre obiectivele propuse prin intermediul Campaniei ”Alege Oaia!” si anume acela de crestere a consumului de carne de oaie, sprijinind in acest fel crescatorii autohtoni de ovine si contribuind totodata la pastrarea traditiilor locale”, a declarat Petre Daea, ministrul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, prezent la evenimentul prin care a fost demarat programul.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri