Nordic Food, una dintre cele mai mari companii in domeniul distributiei produselor alimentare premium atat in retail, cat si in HoReCa, a bifat in 2017 afaceri de 241 milioane lei, cu 5% mai mari. Tot anul trecut, compania si-a schimbat managementul, conducerea fiind preluata de Ciprian Moldoveanu si a trecut printr-un proces de rebranding, iar in 2018 a preluat Dupont, unul dintre principalii sai competitori in ceea ce priveste distributia de produse frantuzesti de patiserie-cofetarie in HoReCa.

Dupa 25 de ani de business made in Romania, in care compania a adunat in portofoliu peste 2.500 de produse internationale premium distribuite la nivel national, Ciprian Moldoveanu a preluat conducerea Nordic Food, iar odata cu schimbarea managementului, compania a trecut printr-un amplu proces de rebranding ce a constat intr-o reiterare a valorilor companiei, conform noii viziuni care a dus la o noua identitate vizuala, un nou sediu si o noua structura organizationala.

„Trecerea catre a doua generatie de management a fost una rationala, dar in acelasi timp emotionanta, avand in vedere preluarea conducerii companiei de la tatal meu. Cu totii stiam ca va veni momentul, totul era fizic pregatit, dar cu toate acestea, pentru avalansa de emotii nu te poti pregati niciodata suficient. Cel mai important element al procesului de rebranding a fost schimbarea identitatii vizuale, aplicata la nivelul intregului grup. Asta a insemnat website-uri noi, un nou sediu in zona de Nord a Capitalei, noi echipamente, masini, legitimatii, carti de vizita”, a explicat Ciprian Moldoveanu, general manager Nordic Food Romania.

Schimbarile organizatorice au pastrat trendul ascendent Nordic Food in ceea ce priveste evolutia financiara a companiei. Astfel, in 2017, cifra de afaceri a ajuns la 241 de milioane de lei, cu 5% mai mare fata de anul 2016.

Nordic Food a achizitionat Dupont

Daca 2017 a fost anul schimbarilor organizatorice, 2018 vine cu noutati in ceea ce priveste extinderea businessului Nordic. De curand, Nordic Food a achizitionat compania Dupont, unul dintre principalii sai competitori in ceea ce priveste distributia de produse frantuzesti de patiserie-cofetarie in HoReCa. De acum inainte, prin intermediul Nordic Food, produsele care faceau parte din portofoliul Dupont vor fi distribuite la nivel national catre profesionistii din sectorul de patiserie-cofetarie.

Planurile in ceea ce priveste evolutia Nordic Food nu se opresc insa aici. Compania va crea si un nou serviciu pentru clienti. Cu o investitie de 150.000 de euro, noua aplicatie de Warehouse Management System, ce va fi implementata pe o perioada de 3 luni, va ajuta la administrarea automata si completa a tuturor activitatilor de receptie, depozitare si livrare. Mai exact, prin noua aplicatie dedicata clientilor, vor fi optimizate toate operatiunile din depozit, de la receptie, la managementul termenelor de expirare, la managementul calitatii produselor, pana la livrare.

Nordic Grup, afaceri de 342 milioane lei

In 2017, Nordic Group a ajuns la o cifra de afaceri de 342 de milioane de lei, 18.450 de clienti, 2.700 de produse, 200 de branduri si 540 de angajati. Grupul, infiintat in 1991, este format astazi din patru companii de sine statatoare: Nordic Food, Nordic Logistic , Nordic PetFood Production si Nordic Petfood Distribution.

Nordic Food a fost infiintata in anul 1994 cu 100% capital romanesc, sub denumirea de Nordic Import-Export CO. Astazi, Nordic Food este o companie de vanzari, marketing si merchandising, cu acoperire nationala.

In portofoliul companiei se gasesc astazi 2.500 de produse alimentare premium impartite in mai multe categorii, printre care: produse proaspete, produse congelate, ingrediente specializate, fructe&legume. Produsele internationale premium ajung in toata tara prin intermediul celor 1.300 de clienti directi si 25 de subdistribuiori Nordic Food. In total, compania a ajuns astazi la un numar de 244 de angajati.

Infiintata in urma cu 10 ani Nordic Logistic a ajuns la o suprafata de depozitare de 8.000 de metri patrati. Nordic Logistic transporta 45% alimente de baza, 30% produse proaspete, 10% produse congelate si 15% fructe si legume proaspete.

Fondata in anul 1998, Nordic PetFood Production este producatorul numarul 1 in Romania de hrana uscata pentru caini si pisci, cu o productie de peste 70.000 de tone anual. Brand-urile Nordic PetFood Production sunt Skipper, Cookie si Kirby Cat, in timp ce Nordic Petfood Distribution, lansata in anul 2005 ofera servicii de distributie de calitate superioara pentru produse petfood si petcare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri