Compania globala de produse de nutritie Herbalife Nutrition a inregistrat pe piata din Romania o cifra de afaceri de peste 60 de milioane lei in 2017 si are perspective solide de crestere, dupa cum declara Romeo Cazanescu, country director Herbalife Romania, Moldova si Ungaria.

“Din ce in ce mai mult, oamenii sunt interesati sa integreze in viata de zi cu zi o nutritie echilibrata, astfel ca Herbalife Nutrition devine, in mod firesc, partenerul lor pentru un stil de viata sanatos si activ. Aceasta tendinta de crestere se reflecta si in rezultatele inregistrate in primul trimestru din 2018, Romania avand o crestere de 16,6% a vanzarilor nete, comparativ cu cele obtinute in aceeasi perioada a anului trecut”, precizeaza Romeo Cazanescu, country director Herbalife Romania, Moldova si Ungaria.

Produsele Herbalife sunt comercializate pe piata din Romania inca din anii ’90, insa, oficial, biroul local al companiei a fost deschis in Bucuresti in iunie 2008. Compania are in acest moment trei centre de vanzari in Romania: cel mai mare dintre acestea la Cluj, produsele plecand de aici catre celelalte doua, din Bucuresti si Brasov.

“Herbalife Nutrition este inca in mintea consumatorilor o companie care ofera doar produse pentru controlul greutatii. Insa noi, prin tot ceea ce facem, suntem o companie preocupata de nutritie si oferim produse de calitate sustinute de studii stiintifice. Pentru a satisfice nevoile nutritionale ale clientilor nostri oferim o gama variata de produse pe care le comercializam prin intermediul membrilor independenti Herbalife Nutrition. Acestia acorda clientilor si consultanta nutritionala personalizata pentru atingerea obiectivelor propuse pentru a avea un stil de viata sanatos.

Feedback-ul pe care il primim din partea clientilor nostri exprima schimbarea pe care reusim sa o aducem in vietile lor si, pana la urma, despre asta este vorba, aceasta este misiunea noastra - aceea de a-i face pe oameni mai sanatosi si fericiti”, spune Romeo Cazanescu.

In continuare, partea de control al greutatii/weight management joaca cel mai important rol in portofoliul Herbalife Nutrition, aici existand o gama larga de produse, de altfel si cele mai vandute. Ceaiul instant pe baza de plante si bautura concentrata Herbal Aloe, impreuna cu suplimentele alimentare, reprezinta o treime din vanzarile companiei. Produsele dedicate nutritiei externe (ingrijirea corpului) si gama dedicata personelor care fac sport vin in completarea acestora.

Spre deosebire de canalele de vanzari traditionale pentru produsele de nutritie cu flux comercial ridicat (FMCG), modelul de afaceri Herbalife Nutrition se bazeaza pe sistemul de multilevel marketing, care face parte din categoria vanzarilor directe.

Principala diferenta fata de canalele conventionale de vanzari este ca produsele de nutritie Herbalife Nutrition nu sunt disponibile pe rafturile magazinelor, fiind vandute exclusiv prin intermediul membrilor independenti, in Romania numarul lor fiind de ordinul miilor.

“Daca vrei sa ai rezultate bune trebuie sa stii cum sa folosesti produsele noastre si sa ai sustinerea unui antrenor, cat si a celor din jur. Fara consultanta personalizata a distribuitorilor independenti Herbalife Nutrition este posibil sa nu obtii rezultatele asteptate, la fel ca atunci cand mergi la sala de unul singur. Studiile arata ca distribuitorii reprezinta acel factor principal care face diferenta cand vine vorba de promovarea vanzarilor. Tocmai de aceea investim continuu in formarea si educarea distribuitorilor, facilitandu-le accesul la cele mai noi informatii despre nutritie si vanzari directe, astfel incat clientii nostri sa beneficieze de cele mai bune practici dobandite", mai spune Cazanescu.

In ultimii ani, compania a investit puternic in cercetare si dezvoltare. Toate produsele sunt supuse unor teste stricte si au in spate studii stiintifice conduse de o echipa de savanti, Comitetul Consultativ Herbalife Nutrition si Institutul Herbalife Nutrition, entitati cu reputatie in domeniul nutritiei la nivel global.

Piata de vanzari directe din Romania (conform www.seldia.eu) este de aproximativ 350 milioane euro, ceea ce reflecta o crestere de doua cifre in ultimii ani. Totodata, datele arata ca numarul persoanelor implicate in vanzari directe la nivel local este de aproape 385.000.

„Cu siguranta compania noastra va fructifica aceasta oportunitate in Romania si vedem o perspectiva la fel de pozitiva si in tarile vecine, Moldova si Ungaria, in anii urmatori,” a adaugat Cazanescu.

Ce vanzari inregistreaza Herbalife Nutrition Romania

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri