MedLife, liderul pietei de servicii medicale private din Romania, raporteaza incheierea primului trimestru din 2018 pe o directie ascendenta si anunta o cifra de afaceri consolidata pro-forma in valoare de 196,8 milioane lei aferenta acestei perioade, in crestere cu 34% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Clinicile si spitalele au cea mai mare pondere din cifra de afaceri anuntata, 29,4%, respectiv 21,6%, urmate de divizia corporate si laboratoare, cu procente de 20,2% si 17,8%. Aceasta structura include si achizitia Polisano. Potrivit reprezentantilor companiei, rezultatele obtinute sunt in linie cu estimarile initiale si semnificativ peste ritmul de crestere al pietei.

„Urmam strategia de dezvoltare si extindere, iar rezultatele reflecta ceea ce noi am proiectat. Am anuntat deja primele achizitii din acest an, Solomed (trazactie inchisa ieri, 14 mai) si Ghencea Medical Center (tranzactie in curs finalizare) si continuam sa avansam pe acest segment. Avem in vedere o noua serie de proiecte de tip greenfield, dar si dezvoltarea a noi linii de business”, a precizat Mihai Marcu, presedintele si CEO al MedLife.

Pentru 2018, reprezentatii MedLife isi propun sa mentina ritmul accelerat de dezvoltare al companiei, cresterea proiectata fiind de peste 20% fata de 2017.

Pe langa proiectele de tip green field si achizitii, compania analizeaza posibilitatea unor eventuale investitii limitate in perioada urmatoare pentru extinderea in zonele de proximitate din afara tarii, in Bulgaria, Ungaria si Serbia.

Incepand cu 2009, grupul MedLife a deschis sau a achizitionat 83 de unitati medicale.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri