Apa Calipso, unul dintre principalii producatori de apa de izvor din Romania, a raportat o crestere a vanzarilor de 25% in primele trei luni ale lui 2018, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

„Rezultatele sunt in linie cu obiectivele stabilite la inceputul anului. Pe primele trei luni am vandut peste 50 de milioane litri de apa naturala de izvor”, afirma Daciana Siderache, director general Apa Calipso.

Apa Calipso intra pe piata de apa imbuteliata de 0,5 litri

„Constatam o crestere constanta a vanzarilor la produsele noastre, ca urmare a maririi popularitatii brandului la nivel national. Noul produs Apa Calipso de 0,5 litri este o completare a gamei, a aparut organic ca urmare a dezvoltarii brandului si business-ului nostru”, spune Daciana Siderache, director general Apa Calipso.

Cresterea la trei luni vine pe fondul investitiilor din anul 2017, de 300.000 de euro in extinderea capacitatii de productie. Apa Calipso de 0,5 litri ajunge la consumator prin intermediul magazinelor traditionale si a hipermaketurilor, incepand de luna aceasta.

Compania Calipso a fost infiintata in anul 1991, avand acum peste 190 de angajati, si a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de aproximativ 60 de milioane de lei. Calipso este producator si imbuteliator de apa de izvor plata si carbogazoasa, bauturi racoritoare si apa aromatizata. Noua unitate de productie cu o capacitate de productie de peste 1.000.000 litri/zi, a fost pusa in functiune din 2010 si este situata in jud. Ilfov, pe o suprafata de 40.000 mp.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri