Cand il intrebi care au fost principalii factori de crestere ai business-ului DAAS de anul trecut – compania a inregistrat o cifra de afaceri de 40 de milioane de euro, in crestere cu 62% fata de cele 24.5 de milioane de euro inregistrate in 2016 – Daniel Mocanu, CEO si actionar, spune ca apetitul in crestere pentru consum a fost unul dintre principalele motive de crestere.

”Anul trecut a fost unul absolut special din punct de vedere al cresterilor. Desi noi suntem mereu optimisti, anul trecut am avut rezultate peste asteptari. Au fost mai multe directii de crestere: toate liniile de business au crescut, serviciile (service si mentenanta) si pietele externe. Iar dintre directiile noi, frigul industrial a crescut foarte mult. Frigul industrial se imparte in doua componente: frig semi-industrial (depozite logistice), frig industrial pur (spatii de productie). Orice e in afara retailului alimentar se numeste frig industrial. Crescand zona retailului alimentar, automat trebuie sa vina din spate si spatiile logistice. Am lucrat cu unii dintre cei mai mari jucatori de pe piata, CTP si WDP, clientii finali fiind Profi, respectiv Carrefour. De asemenea, am facut si prima instalatie cu amoniac din istoria firmei, pentru Agricover”, spune Daniel Mocanu, CEO DAAS.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont