Vanzarile de produse Milli, marca care apartine grupului Friesland Romania, au atins in acest an la o valoare de 40 de milioane de euro, directorul general Friesland Food Romania, Gerbrant de Boer estimand pentru 20087 o crestere de pana la 60 milioane de euro pentru vanzarile acestui brand.
Friesland a realizat in 2006 o cifra de afaceri de 105 milioane euro, cu 15% mai mult decat an 2005 si esimeaza ca va metine aceasta crestere si in 2007, potrivit directorul general Friesland Food Romania.

"Anul acesta am investi sase milioane de euro pentru modernizarea liniei de productie astfel incat sa ne diversificam gama de produse, iar anul urmator vom mai investi inca 4,5 milioane, adauga Boer.

Friesland Food Romania, cel mai mare producator de pe piata laptelui de consum din Romania, a lansat, joi, sub marca Milli, primele produse lactate cu continut de Omega 3 din Romania. Aceste produse fac parte dintr-o noua gama care include si alte produse speciale, fie cu continut redus de grasimi, fie cu fermenti probiotici.

"Am analizat evolutia din ultimul timp a diferitelor segmente de piata si tinand cont de preocuparea sporita a consumatorului roman pentru sanatate am creat o gama de produse care contin ingrediente naturale", a declarat directorul de marketing al companiei, Razvan Orbulescu.

In 2002, Friesland Romania a fuzionat cu Somesana Satu-Mare, Belcar BELA TETA-Tomisoara. Friesland comercializeaza in Romania marcile Milli, Oke, Dott si Completa. pe langa brandurile internationale detinute de grup, filiala din Romania detine si brandurile Napolact si Napoca.

Friesland va vinde doar pe piata interna in 2007

Politica de marketing a companiei Friesland pentru 2007 prevede comercializarea produselor lactate doar pe piata interna, principala motivatie fiind dorinta de a consolida pozitia de leader pe piata lactatelor. "Ne-am propus sa vindem doar pe piata interna pentru a ramane locul unu pe piata lactatelor din Romania. insa, dincolo de acest scop al companiei, pentru a putea sa exporti, trebuie sa dovedesti ca laptele utilizat este coform cu cerintele europene si acest lucru este imposibil, cel putin in prezent", a declarat pentru NewsIn directorul de marketing al companiei Friesland Foods Romania, Razvan Orbulescu.

Conform datelor prezentate de directorul general al Friesland Foods Romania, Gerbrant de Boer, materia prima folosita de companie este asigurata 98 % de producatorii de pe piata interna. "Am ales ca materia prima sa provina de pe piata interna deoarece este mai ieftina. Mai mult, am sprijinit in permanenta micii producatori de lapte, astfel incat laptele furnizat sa fie de calitate", a spus Orbulescu. Acesta a precizat ca sprijinul acordat de companie micilor fermieri s-a concretizat in programul "Micii producatori de lapte", in cadrul caruia fermierii au primit aparate de muls performante, pentru a obtine un lapte de calitate.

Dincolo de ajutorul acordat fermierilor, la o cantitate de 170 de milioane de litri de lapte procesata intr-un an, nu se poate controla conformitatea laptelui cu cerintele Uniunii Europene. Directorul de marketing nu a exclus varianta ca in functie de evolutia pietei, compania sa importe materia prima. Masura ar putea fi adopata in cazul in care fermierii ar vinde laptele mai scump decat cel din import. Totusi, a precizat Orbulescu, " compania are proprii fermieri cu care a incheiat contracte si este putin probabil sa intervina modificari la pretul laptelui".
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri