Superfood Company, unul dintre principalii importatori si distribuitori de produse pentru copii cu varsta pana la 3 ani, estimeaza o majorare de 5% a pietei produselor de ingrijire a copiilor mici in primul semestru (S1) din 2018, fata de aceeasi perioada a anului trecut. Pe acest fond de crestere, Superfood a incheiat S1 cu vanzari in valoare de aproximativ 11,5 milioane de euro (54 milioane lei), mai mari cu 7% fata de S1 2017.

Prin cresterea cu 7% a vanzarilor din primul semestru al anului 2018, pana la nivelul de 11,5 milioane de euro (54 milioane lei), Superfood Company continua tendinta ascendenta conturata in primul trimestru al anului, precum si investitiile in consolidarea afacerii prin dezvoltarea marcilor aflate in portofoliu. Investitiile aferente celui de-al doilea trimestru din 2018 se ridica la circa 300.000 euro (1,5 milioane lei), totalul sumei investite in primul semestru din 2018 ajungand astfel la aproximativ 537.000 euro (2,5 milioane lei).

„Am incheiat primul semestru al anului cu afaceri in crestere, asa cum prognozam. In 2018 Superfood Company a reusit sa isi majoreze vanzarile cu 7%, procent aflat peste nivelul de crestere a pietei pe care activam, ceea ce inseamna ca ne-am marit cota de piata, nu doar ca am urmat o tendinta. Sunt increzator ca aceasta evolutie buna va continua si in urmatoarele sase luni, dar e greu sa facem estimari deoarece piata produselor pentru copii, desi este stabila in acest moment, este plina de provocari”, a declarat Daniel Daraban, director general al Superfood Company.

Printre factorii de natura sa influenteze pozitiv evolutia pietei, reprezentantii Superfood Company mentioneaza un mediu economic predictibil in care toate deciziile sa fie argumentate solid, precum si cresterea responsabilitatii individuale la locul de munca. Potrivit reprezentatilor Superfood Company, dezvoltarea pietei ar putea fi incetinita de tulburarile social-politice care se materializeaza prin fluctuatii de curs valutar, cresterea dobanzilor care afecteaza puterea de cumparare si decizia romanilor de a-si intemeia o familie, implicit de a avea copii.

In urmatoarele luni, Superfood are in plan continuarea investitiilor, precum si extinderea depozitului central situat in Bucuresti, in zona Pantelimon. Baby Nova a fost gama cea mai bine vanduta din portofoliul companiei in primul semestru din 2018. Aceasta cuprinde o varietate de suzete, biberoane, tetine si accesorii.

Citeste si:
Retailerul de produse pentru copii SMYK deschide un nou magazin
Retailerul de produse pentru...

“Cea mai mare parte a investitiilor noastre vizeaza in prezent dezvoltarea gamelor de produse pe care le avem in portofoliu. Este foarte important ca solutiile pe care le oferim clientilor sa fie personalizate pentru fiecare nevoie sau problema pe care acestia ar putea-o avea. Asadar cautam intotdeauna sa aducem produse inovatoare si de o calitate superioara, de la producatori care investesc permanent in cercetare si dezvoltare”, explica Daniel Daraban, director general al Superfood Company.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Next a deschis primul magazin din afara Bucurestiului
Setari Cookie-uri