Mircea Turdean, directorul general al Farmec, a anuntat astazi, in cadrul unui eveniment dedicat antreprenoriatului, ca in doua luni va implementa strategia de expansiune pe piata externa printr-un sistem franciza a magazinului de brand Gerovital.

Directorul general al producatorului clujean de cosmetice a invitat romanii plecati in strainatate sa cumpere franciza, garantand ca va fi o afacere de succes. El a adaugat ca preturile francizei vor fi diferite, in functie de tara.

La inceputul acestui an Farmec a anuntat o crestere a vanzarilor pe piata externa de circa 36%, valoare inregistrata intre 2014 - 2017. Dinamica buna datorandu-se strategiei de extindere internationala, ce a vizat implementarea de noi politici comerciale pentru partenerii straini, dezvoltarea de produse adaptate particularitatilor anumitor piete de desfacere, cat si extinderea portofoliului cu game inovatoare.

La nivel global, produsele Farmec sunt comercializate in peste 30 de state, iar in Europa compania este prezenta cu 7 magazine, deschise de parteneri (3 centre in Spania, 2 in Italia si cate un spatiu in Grecia si Ungaria).

Producatorul de produse cosmetice Farmec a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 214,2 milioane lei si un profit de 10,5 milioane lei.

Citeste si:
CEO Farmec: Dupa 30 de ani de democratie, Romania este inca instabila
Mircea Turdean, CEO Farmec:...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Dodo Pizza deschide doua pizzerii si lanseaza procesul de francizare