Proiectul Quick Start reprezinta o modalitate rapida si convenabila prin care organizatiile pot beneficia de digitalizarea propriilor procese de HR, profitand de un timp de implementare scurt al solutiei SAP. Aceasta abordare ofera costuri predictibile si riscuri scazute companiilor, in timp ce profesionistii din departamentul de HR pot testa si se pot familiariza cu solutia inca din prima saptamana a procesului de implementare. Odata implementat, accesul in sistem se face cu ajutorul tehnologiei cloud, de pe orice dispozitiv conectat la internet, inclusiv prin aplicatiile disponibile atat pentru Android, cat si pentru iOS.

"In era digitala, viteza transformarii este esentiala pentru a genera impact si avantaj competitiv. In modelul traditional, transformarile erau asociate cu proiecte mari, durate lungi de implementare si resurse interne semnificative. Astazi, de multe ori, companiile nu au nici timpul si nici resursele pentru o abordare traditionala, amanand, astfel, proiectele de digitalizare si plasandu-se, neintentionat, pe o traiectorie de dezavantaj competitiv. Solutia QuickStart de la tts Consulting pentru SAP SuccessFactors pastreaza focusul pe impact, iar durata de implementare se poate reduce pana la numai 3 saptamani, ceea ce ne permite sa oferim rapid clientilor nostri avantajele si beneficiile tehnologiilor noastre", a declarat Cristian Popescu, Managing Director SAP Romania.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont