Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB) a incasat, in 2017, din publicitatea gazduita pe vehicule, peste 4,6 milioane de lei, iar Metrorex a strans, anul trecut, aproape 3 milioane de lei din reclamele afisate pe si in trenurile de metrou, potrivit raspunsurilor transmise la solicitarea wall-street.ro.

RATB a incasat, in 2017, din publicitatea gazduita pe vehicule, putin peste un milion de euro, plus TVA, in crestere fata de anul anterior, de la circa 930.000 de euro.

Primaria Municipiului Bucuresti (PMB), care administreaza publicitatea in statiile RATB, a incasat, anul trecut, 1,8 milioane de lei, mai mult decat in 2016, cand raporta o suma de 1,7 milioane de lei.

Cat costa publicitatea pe si in autobuzele RATB?

Daca o companie vrea sa decoreze in totalitate un autobuz Mercedes, trebuie sa plateasca 1.800 de euro, dar daca alege doar decorarea partiala, compania va plati intre 400 si 850 de euro.

Pretul pentru decorare scade in cazul troleibuzelor Irisbus, comparativ cu autobuzul Mercedes. Astfel, decorarea totala a autovehiculului costa 1.440 de euro, iar cea partiala intre 100 si 400 de euro, conform ofertei disponibile pe site-ul regiei.

Reclamele pe tramvaiele V3A sunt mai scumpe decat pe cele Tatra, 2.000 de euro pentru decorarea unui model mai nou, comparativ cu 1.250 de euro pentru decorarea a doua vagoane model mai vechi.

Tarifele RATB au scazut comparativ cu anul 2016, cand o firma trebuia sa plateasca 2.000 de euro pentru decorarea totala a unui autobuz Mercedes si 1.600 de euro pentru decorarea integrala a unui troleibuz.

Publicitatea poate fi amplasata si pe stalpi, la pretul de 40 - 150 de euro si pe centrele de comercializare a titlurilor de calatorie, pretul variind intre 20 si 30 de euro pe metrul patrat.

Pentru afise sau stickere in interiorul vehiculelor, o companie trebuie sa plateasca intre 60 si 144 de euro pe luna, in functie de vehiculul ales.

Parcul inventar de vehicule RATB cuprinde 1.930 de mijloace de transport, dintre care 1.147 de autobuze, 297 de troleibuze si 486 de tramvaie.

Publicitatea la metrou

In 2017, Metrorex a incasat din publicitatea gazduita pe si in trenurile de metrou 2,96 de milioane de lei, mai mult decat in 2016, cand a incasat 2,23 milioane de lei.

Sursa foto: Contul de Facebook RATB

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Anca Olteanu
Sunt redactor coordonator al publicației Retail.ro, parte din InternetCorp. Înainte am lucrat la site-urile Ziare.com și Wall-street.ro și la agenția de presă Mediafax, unde am fost reporter al departamentului Economic. Am absolvit Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri