Murfatlar se asteapta sa vanda cu peste un milion de sticle mai mult de sarbatori, cele mai cautate fiind vinurile rosii, gen Pinot Noir, Cabernet Sauvignon sau Merlot, dar si vinul licoros Lacrima lui Ovidiu, a declarat directorul de marketing Murfatlar, Radu Morar.
"In perioada sarbatorilor de iarna se inregistreaza cresteri totale ale vanzarilor cu peste 60 %, fata de o luna normala, ele fiind insa diferentiate in functie de produs", a declarat Radu Morar, citat de NewsIn. Acesta a precizat ca pentru vinul Lacrima lui Oviudiu, vanzarile se dubleaza in aceasta perioada, fiind unul din cele mai cautate produse.

Daca vanzarea medie lunara este de 1,2 milioane de sticle de vin, Murfatlar estimeaza sa vanda 2,5 milioane de sticle de vin, de Craciun si de Revelion. "Balanta este un pic inclinata in favoarea Craciunului, dar asta si datorita faptului ca sunt consumatori care isi fac aprovizionarea pentru sarbatori o singura data", a spus Morar.

Murfatlar este liderul pietei din Romania, cu o cota de piata de 32 %, iar cifra de afaceri realizata in 2006 este de 36 de milioane de euro.

"Cresterea realizata in acest an fata de 2005 este de 20 % si se datoreaza campaniei de promovare pentru Lacrima lui Ovidiu dar si noului brand Conu Alecu- Demisec de cursa lunga", a precizat Morar.

Din 2003 pana in prezent, Murfatlar a investit peste 12 milioane de euro in tehnologie si cinci milioane de euro pentru publicitate, iar aceste investitii au dus la dublarea cifrei de afaceri. Pentru 2007, compania se asteapta la o crestere cu 40 % a vanzarilor.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri