Banca Comerciala Romana a fost votata drept reprezentanta de cea mai buna calitate din categoria banci, in timp ce IKEA s-a aflat pe primul loc la categoria mobilier. De asemenea, milenialii din Romania au considerat ca Borsec este cea mai buna in categoria de apa minerala carbogazoasa, iar L’Oreal in categoria sampon, arata studiul QUDAL – QUality meDAL Millennials 2018/2019.

Studiul arata modul in care Milenialii percep in prezent diferitele marci globale si autohtone de pe piata romaneasca, atunci cand este vorba despre cea mai buna calitate si s-a desfasurat prin intermediul unui sondaj online pe piata romaneasca in timpul lunii iunie 2018, pe un esantion de 1.200 de respondenti cu varste curprise intre 18 si 37 de ani.

Cateva dintre celelalte castigatoare pe categorii au fost Zaganu (categoria bere bruna); Chio (categoria chips); Apple (categoria laptop/notebook); Meridian Taxi (categoria servicii de taxi); Catena (categoria farmacii); Delimano (categoria vase pentru gatit); eMAG (categoria magazine online); Samsung (categoria producatori de telefoane mobile); Garnier (categoria vopsea pentru par); OMV (categoria benzinarii); Olympia (categoria maioneza, categoria mustar); Lipton (categoria ceai).

Milenialli, cel mai important grup de consumatori

Milenialii (de asemenea cunoscuti drept Generatia Y) sunt grupul demografic care urmeaza Generatiei X. Nu exista date precise privind inceputul sau incheierea acestui grup. Demografii si cercetatorii in mod curent utilizeaza inceputul anilor '80 pentru anii de nastere de inceput si jumatatea anilor '90 sau inceputul anilor 2000 pentru anii de nastere de incheiere.

Generatia milenialilor se bazeaza pe informatiile disponibile pe Internet, pe recomandarile unor persoane necunoscute, accepta cu usurinta produse si servicii noi, isi doreste sa fie inovatoare, nu discipol si determina cresterea si dezvoltarea economica.

Tocmai grupul milenialilor detine astazi cea mai mare putere de cumparare insemnand ca acum acestia ar trebui sa fie de importanta suprema pentru orice producator si furnizor de servicii, pentru a castiga increderea si banii milenialilor, in fata concurentei.
Acestia deja reprezinta cel mai important grup de consumatori astazi. Spre exemplu, generatia milenialilor este cea mai mare generatia din istoria Americii – mai mare chiar si decat generatia Baby Boom.

Pornind de la aceste schimbari semnificative in trendurile curente, tot mai multe companii directioneaza activitatile proprii de marketing spre generatia Y – Milenialii.

Milenialii sau Generatia Y reprezinta in prezent cel mai important grup de consumatori care la randul sau rezulta in studiul inovator QUDAL – QUality meDAL Millennials.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri