Denise Landman, CEO-ul brandului PINK al Victoria’s Secret, se va retrage de la conducere la finalul anului, dupa doua decenii petrecute in cadrul companiei. L Brands, compania-mama a Victoria’s Secret, a raportat afaceri in usoara crestere in cel de-al doilea trimestru al anului pentru brandul de fashion, insa brandul Victoria's Secret se confrunta cu dificultati, pe masura ce trafic din magazine scade.

Denise Landman, care a condus operatiunile brandului PINK timp de douazeci de ani, va preda stafeta lui Amy Hauk, manager merchandising si dezvoltare de produs in cadrul Bath & Body, un al brand al companiei. Hauk lucreaza in L Brands din 2008 si anterior a ocupat functii in cadrul The Children’s Place, The Disney Store, Gap Inc si Macy’s.

L Brands, compania-mama a Victoria’s Secret, a inregistrat in cel de-al doilea trimestru al anului vanzari in crestere de la 2,76 miliarde dolari la 2,98 miliarde dolari, in timp ce vanzarile totale au companiei au crescut cu 3% in ultimul an. Venitul operational din cel de-al doilea trimestru a scazut de la 228,1 milioane dolari la 300,9 milioane dolari anul trecut, in timp ce venitul net a ajuns la 99 milioane dolari de la 138,9 milioane dolari anul trecut.

Victoria's Secret, afaceri in scadere

Reprezentantii L Brands au declarat ca nu sunt satisfacuti de rezultatele inregistrate de Victoria’s Secret, cel mai important brand al grupului. Cel de-al doilea trimestru a inseamnat pentru Victoria’s Secret o scadere a vanzarilor cu 1%, dupa ce anul trecut afacerile brandului au scazut cu 14%.

Declinul Victoria’s Secret are loc pe fondul cresterii brandurilor de fashion mai up-to-date precum American Eagle’s Aerie sau retailerilor online precum ThirdLove si Lively. Brandul sau, PINK, targetat catre consumatori mai tineri, performeaza mai bine, dar ramane destul de mic si cu preturi mai joase.

Vanzarile de produse bio in...
Citeste si: Vanzarile de produse bio in cadrul Carrefour, crestere de 300%

Vestea proasta este ca cel de-al doilea trimestru arata un declin al traficuluI inclusiv in magazinele PINK si o usoara scadere a vanzarilor. Vanzarile slabe de imbracaminte din lana au afectat cel de-al doilea trimestru, Landman aratand ca exista o tendinta in crestere in randul consumatorilor de a cumpara in timpul sezonului, mai degraba decat inaintea acestuia.

Vanzarile Victoria’s Secret a scazut cu 1% in cel de-al doilea trimestru dupa ce anul trecut au fost mai mici cu 14% fata de anul precedent, in timp ce Bath & Body Works a bifat afaceri cu 10% mai mari in trimestrul doi. Vanzarile din magazinele fizice in cadrul Victoria’s Secret au scazut cu 5%, in timp ce in magazinele fizice Bath & Body Works au crescut cu 7%.

Brandul de beauty si ingrijire personala Bath & Body Works este o alta poveste, in schimb, care beneficiaza de o crestere sanatoasa. Totusi, brandul se confrunta cu provocarea de a creste in mediul online, care a reprezentat mai bine de 30% din vanzarile din trimestru.

Piata cosmeticelor din...
Citeste si: Piata cosmeticelor, la 2 miliarde euro in 2019. Topul jucatorilor

Sursa foto: JHVEPhoto/Shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Cum sa iti cresti veniturile din hainele pe care nu le mai porti