Telefoane fixe si mobile, organizatoare pentru medicamente, lampe LED pentru orientare nocturna, aparate pentru monitorizarea pulsului, biciclete electrice. Acestea sunt principale produse electronice cerute de varstnici, pe o piata care valoreaza un milion de euro, potrivit estimarilor Fysic, marca olandeza distribuita in Romania de compania HDM Distribution. Estimarile companiei arata ca, in 2018, cererea pentru astfel de produse va creste cu 20%. Telefoanele fixe si mobile cu butoane mari, alarme luminoase pentru apeluri si compatibilitate cu aparatele auditive au, pe aceasta nisa, o cota de piata de 80%.

Fysic, marca olandeza sub numele careia sunt comercializate pe piata locala dispozitive electronice pentru varstnici, estimeaza o crestere a cererii cu circa 20% pe segmentul produselor electronice destinate persoanelor in varsta, in 2018 fata de 2017. Conform reprezentantilor companiei care distribuie acest brand in Romania, HDM Distributuion, valoarea totala a pietei locale de aparate electronice pentru varstnici se ridica la aproximativ un milion euro.

“Cererea de produse pentru varstnici este in crestere in Romania, iar aceasta tendinta prognozam ca se va mentine si in 2019. Oamenii au inceput sa identifice tot mai pregnant nevoia persoanelor in varsta de a beneficia de aparatura electronica performanta si usor de folosit, adaptata diferitelor afectiuni care apar odata cu procesul de imbatranire. In tara noastra traiesc circa trei milioane de varstnici, iar cele mai multe produse electronice dedicate lor sunt telefoanele fixe si mobile. Ne dorim crearea unui segment de piata al dispozitivelor electronice pentru seniori, care sa poate raspunde in mod optim cererii tot mai crescute”, declara Mircea Matei, administrator al HDM Distribution, companie ce reprezinta Fysic in Romania.

Conform reprezentantilor Fysic in Romania, compania HDM Distributuion, piata locala de aparatura electronica pentru seniori se situeaza in momentul de fata la aproximativ un un milion euro si include, in proportie de circa 80%, telefoane fixe si mobile care prezinta caracteristici cum sunt: butoane mari, alarme luminoase pentru apeluri, compatibilitate cu aparatele auditive, butoane S.O.S cu apelarea de urgenta a mai multor numere, ecran si afisaj mai mare, meniuri simplificate.

Fysic, telefon

Piata produselor pentru...
Citeste si: Piata produselor pentru varstnici creste cu 20% si in 2019

Marca Fysic apartine companiei olandeze HESDO B.V., lider pe segmentul produselor electronice pentru seniori in Olanda, iar in Romania, sub aceasta marca, este distribuita o varietate foarte mare de produse: de la telefoane fixe si mobile, pana la organizatoare pentru medicamente, lampe LED pentru orientare nocturna, aparate pentru monitorizarea pulsului, biciclete electrice pentru picioare si maini.

Fysic a intrat pe piata locala la finalul anului 2016, la initiativa lui Daniel Daraban, director general al Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori si distribuitori de produse pentru copii mici. In primul semestru din 2018, Fysic a inregistrat o majorare a vanzarilor cu circa 30%, fata de aceeasi perioada din 2017. Sub aceasta denumire, sunt comercializate 25 de produse in Romania si 40 la nivel international in tari ca: Olanda, Belgia, Marea Britanie, Germania, Franta etc. Telefoanele fixe si mobile insumeaza aproximativ 75% din vanzarile Fysic in Romania.

“Am decis sa aducem Fysic in Romania, pentru ca varstnicii reprezinta un segment important din populatie, cu nevoi specifice care sunt insuficient acoperite. Este firesc ca si ei sa beneficieze de avantajele tehnologiei si sa aiba parte de produse utile, sigure, de o calitate ireprosabila, care sa le inlesneasca viata. Produsele Fysic se concentreaza pe nevoile principale ale seniorilor: comunicare mai usoara, confort, siguranta, mentinerea unei stari cat mai bune de sanatate si dorinta de avea o viata activa. Gama Fysic exista pe pietele internationale de aproape 20 de ani, iar eu am fost impresionat de calitatea si durabilitatea produselor, precum si de componenta umana care sta la baza acestei marci. Fondatorul companiei olandeze care detine Fysic a decis sa puna bazele brandului din dorinta de a-si ajuta mama sa duca o viata cat mai buna si autonoma. Cred ca aceasta experienta personala isi spune decisiv cuvantul in modul in care au fost gandite produsele, precum si in diversitatea acestora. Unul dintre atributele acestui brand, in afara de calitate, este empatia”, a adaugat Daniel Daraban, actionar al HDM Distribution.

Fysic

MAI schimba regulile: Poti...
Citeste si: MAI: Poti ramane fara permis o luna daca folosesti telefonul la volan

Printre produsele din portofoliul Fysic se numara telefonul fix FX3930, destinat persoanelor care au deficiente de vaz si auz. Acesta este prevazut cu sase taste unde pot fi inserate poze, prin apasarea carora este format automat numarul alocat persoanei respective. Volumul soneriei este ridicat, iar cel al vocii se poate regla la peste 85 decibeli. Un alt produs este organizatorul pentru medicamente FC 55, care vine in ajutorul persoanelor cu deficiente de memorie si are incorporate trei tipuri de alarma: acustica, luminoasa si prin vibratii. Este usor de folosit, avand un ecran mare, iar cele cinci compartimente pentru pastile au fiecare propria alarma. De asemenea, organizatorul este dotat cu modul de monitorizare a pulsului.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Piata electro - IT creste cu 13% in 2018, sustinuta de telecom