Incepand cu 1 noiembrie, Anca Stefan, digital and consumer intelligence manager L'Oreal Romania, preia pozitia de chief digital officer (CDO) Rusia si Kazakhstan in cadrul L'Oreal. Este al doilea roman care este promovat in cadrul companiei la nivel international anul acesta si primul roman care are o pozitie in board.

Anca si-a inceput parcusul la L'Oreal in urma cu patru ani, dupa o perioada lunga de timp in care a lucrat la una dintre cele mai importante agentii de advertising din tara. Cu 12 de ani de experienta in comunicare si publicitate, a fost unul dintre primii experti in digital care s-a alaturat echipei L'Oreal, cu scopul de a consolida si duce la urmatorul nivel divizia Digital.

„Dupa patru ani in cadrul L'Oreal Romania, am reusit sa pun bazele strategiei si departamentului digital, sa deschidem canalul de e-commerce si sa declansam cresterea accelerata, sa setam niste procese interne coerente, astfel incat sa putem absorbi rapid si eficient tot know-how-ul care vine din grup.

Ce urmeaza reprezinta, in linii mari, ajustarea strategiei de digital globale, extrem de coerenta de la o tara la alta, la o piata de aproape zece ori mai mare. Diferenta majora si, implicit, o provocare extraordinara pentru mine este data de faptul ca, dupa zece ani de online in Romania, merg sa imi desfasor activitatea pe o piata unde monopolul Google-Facebook nu exista si unde media online este fragmentata intre mai multi jucatori. Iar acest lucru il vad ca pe o provocare de a depasi mindsetul in care eram obisnuita sa activez”, a spus Anca Stefan.

In acesti patru ani, Anca a colaborat indeaproape cu toate diviziile si a coordonat prezenta in digital a mai multor branduri din cadrul companiei precum: L’Oreal Paris, Garnier, Maybelline, Vichy, La Roche-Posay, L'Oreal Professionnel, Kiehl’s. Mai mult decat atat, a coordonat strategia de crestere in e-commerce si a contribuit la lansarea primului canal propriu din cadrul companiei – Kiehl’s.

Raluca Duta preia pozitia de...
Citeste si: Raluca Duta este noul digital manager al L'Oreal Romania

Parte a grupului L’Oreal, care se dedica frumusetii de peste 105 ani, L’Oreal Romania are o istorie de 21 de ani pe piata locala. Cu portofoliul sau unic de 20 de branduri internationale diverse si complementare, L’Oreal Romania este unul dintre liderii pietei locale de cosmetice, prezent in toate canalele de distributie: mass market, magazine, farmacii si drogherii, saloane, travel retail, branded retail si comert electronic.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Top 10 tendinte in comunicarea brandurilor in 2019 in Romania