Retailerul Diana, desprins din afacerea de productie de carne si preparate din carne a familiei Craciunescu, a deschis un nou supermarket in Ramnicu Valcea, in urma unei investitii de pana la 130.000 de euro. Reteaua Diana ajunge astfel la 51 de magazine in 5 judete.

Adina Craciunescu, director de marketing DIANA si DIANA Supermarket, este speaker la retailArena 2018! Vino sa o asculti vorbind despre businessul DIANA si provocarile producatorilor si retailerilor romani! Detalii despre retailArena, aici.

Noul magazin Diana este situat in Ramnicu Valcea, zona Traian si are o suprafata de 200 de metri patrati. Magazinul a necesitat o investitie de pana la 130.000 de euro ce a constat in shopfitting-ul magazinului, renovarea spatiului, design si utilajele necesare.

Retailerul independent Diana detine 51 de unitati in judetele Valcea, Dolj, Gorj, Arges, Olt. Familia Craciunescu, fondatoarea businessurilor Diana si Diana Supermarkets, intentioneaza sa deschida alte magazine, insa nu au detalii concrete in acest sens sau un target de magazine deschise anual.

Retailerul Diana, desprins din afacere de productie de carne si preparate din carne a antreprenorului Dumitru Craciunescu, a inregistrat afaceri de peste 26 milioane euro (120 milioane lei) in 2017. Comparativ, 2016 a insemnat pentru Diana vanzari de 24,6 milioane euro (110,7 milioane lei).

In ceea ce priveste profitul, comerciantul din judetul Valcea a inregistrat un profit net de aproape 500.000 euro (2,2 milioane lei), in crestere de la 343.000 euro (1,5 milioane lei) in 2016. Numarul de angajati s-a mentinut in 2017: de la 291 la 298 de angajati. Compania Diana a luat nastere in 1991, avand ca principal obiect de activitate comercializarea produselor alimentare si nealimentare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri