Retailerul Diana, desprins din afacerea de productie de carne si preparate din carne a familiei Craciunescu, ajunge la un numar de 51 de magazine in 5 judete. Adina Craciunescu, director de marketing Diana si Diana Supermarket, prezenta la conferinta anuala retailArena, a precizat ca cifra de afaceri a grupului a depasit 100 milioane euro anul trecut.

Recent, retailerul Diana a deschis un nou supermarket in Ramnicu Valcea, in urma unei investitii de pana la 130.000 euro. Astfel, reteaua Diana ajunge la 51 de magazine in judetele Valcea, Dolj, Gorj, Arges, Olt.

Pe langa extindere, retailerul independent se afla intr-un proces de rebranding anul acesta, proces care va continua si anul viitor.

“Cand ne-am gandit startegia de marketing am pornit cu <<niciodata sa nu spui niciodata>>. In fiecare an am deschis cel putin 2-3 locatii. Nu stiu daca vom ajunge in curand in Bucuresti, momentan suntem un jucator regional, dar incercam sa ne indepartam usor usor de casa. Produsele sunt prezente si in marele retele din retail. A fost greu, dar si usor sa ajungem cu produsele noastre pe rafturile retailerilor mari, precum Kaufland, Mega Image si Profi. Am distributie cam in toata tara”, a precizat Adina Craciunescu.

Retailerul Diana, desprins din afacere de productie de carne si preparate din carne a antreprenorului Dumitru Craciunescu, a inregistrat afaceri de peste 26 milioane euro in 2017. In ceea ce priveste profitul, comerciantul din judetul Valcea a inregistrat un profit net de aproape 500.000 euro, in crestere de la 343.000 euro in 2016.

Miele Romania a vandut in...
Citeste si: Miele Romania a vandut in 2018 de 8,5 mil. euro, in crestere cu 35%

“Segmentul de productie aduce venituri mai mari in bussinesul nostru, desi si retailul prinde usor usor. Anul trecut, la nivel de grup, am depasit cifra de afaceri de 100 milioane de euro, din care in jur de 35 milioane de euro inseamna veniturile din retail”, a adaugat Adina.

Numarul de angajati s-a mentinut in 2017: de la 291 la 298 de angajati. Compania Diana a luat nastere in 1991, avand ca principal obiect de activitate comercializarea produselor alimentare si nealimentare.

Partenerii RetailArena 2018

Omnichannel day partner: FAN Courier

JYSK inaugureaza doua...
Citeste si: JYSK deschide 2 magazine noi si ajunge la o retea de 68 de unitati

Gold Partners; VTEX, Ropeco, Glory, Visa

Silver Partners: Lidl, Selfpay, Mastercard, Yieldigo, Flanco, Answear.ro, eMag Marketplace, MKOR Consulting, PeliFilip, Tetra Pak, CustomSoft, Euromonitor International

Sponsori: CVI, Smart ID, Cushman Wakefield Echinox, Expert Software, Veranda, Vivo!, ORTec, Harvest, Euro Testing

Profi a terminat 2018 cu o...
Citeste si: Profi, afaceri de 1,3 mld. euro si peste 200 de magazine noi in 2018

Sursa foto: Ovidiu Udrescu

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Romania, tara europeana cu cea mai mare crestere pentru Carrefour