MedLife, liderul pietei de servicii medicale private din Romania, vizeaza dezvoltarea celui de al doilea brand - Sfanta Maria, dar si extinderea altor companii achizitionate.

In perioada urmatoare, grupul MedLife continua proiectele de tip green field, proiecteaza dezvoltarea a noi linii de business si continua strategia de achizitii.

Aditional, dezvoltarii brandului Sfanta Maria, MedLife vizeaza si dezvoltarea prin extindere a companiilor achizitionate. Astfel, Dentestet, liderul medicinei dentare din Romania, companie achizitionata in 2016, se pregateste sa se extinda cu 2 unitati noi, iar Sama, unul dintre cei mai importanti operatori medicali din Oltenia, companie achizitionata in 2015, vizeaza deschiderea unei noi unitati de mari dimensiuni ce include si servicii de spitalizare.

Totodata, pentru ultima parte a anului curent, reprezentatii MedLife isi propun sa mentina ritmul accelerat de dezvoltare al companiei.

Grupul a incheiat primele 9 luni din 2018 cu o cifra de afaceri pro-forma de 606,16 milioane lei, avand astfel o crestere de 32% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Mihai Marcu sustine ca exista premise ca la finele anului 2019, sa devina prima firma de servicii medicale din Romania care va depasi cifra de afaceri de 200 milioane euro, se arata intr-un comunicat de presa al MedLife.

MedLife este cel mai mare furnizor de servicii private de sanatate din Romania. Actiunile emise de MedLife SA sunt admise la tranzactionare pe piata reglementata la vedere administrata de Bursa de Valori Bucuresti, Categoria Premium, avand simbolul de tranzactionare ″M″.

Incepand cu 2009 a deschis sau a achizitionat 83 de unitati medicale. Echipa sa puternica si experimentata de management a fost capabila sa creeze si sa gestioneze aceste oportunitati de crestere, dobandind cunostinte si experienta valoroase, care sa ii permita gasirea celei mai bune cai pentru continuarea cu succes a extinderii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri