Retailerul japonez Miniso, care comercializeaza produse de casa, accesorii si jucarii, va deschide joi al patrulea magazin din Romania. Magazinul este situat in zona comerciala Piata Romana si este primul magazin stradal al brandului japonez care a intrat recent pe piata romaneasca.

Miniso continua deschiderile de magazine din Romania cu a patra locatie dupa cele din Veranda Mall, Iris Titan si Mega Mall. Lansarea celui de-al patrulea magazin Miniso, ultima din acest an, va avea loc joi, 29 noiembrie, in Piata Romana (B-dul Gheorghe Magheru, sector 1, nr. 32 – 36, parter). Miniso a inchiriat pe bulevardul Magheru un spatiu de 125 de metri patrati, tranzactia fiind intermediata de firma de consultanta imobiliara Cushman & Wakefield Echinox.

In conditiile in care compania si-a facut intrarea pe piata locala in urma cu mai putin de trei luni, obiectivul pentru 2018 in ceea ce priveste numarul de deschideri a fost atins. Jake Liu, CEO-ul Miniso Romania, anunta ca acesta este doar inceputul, anul 2019 fiind marcat de alte deschideri importante de magazine. Planurile companiei fiind de a ajunge la un portofoliu de 40 de unitati pe piata locala pana in 2020.

”2019 va fi un an important, iar produsele noastre sunt cheia succesului. Ne straduim sa oferim clientilor nostri produse de calitate cu un design modern, la costuri cat mai mici. Ne dorim sa ajungem la cat mai multi oameni, iar pentru asta, la inceputul anului urmator, vom deschide inca trei magazine Miniso in mall-urile din Bucuresti: AFI, Promenada si Sun Plaza”, declara Jake Liu.

„Piata locala este una dintre cele mai atractive din regiune datorita dimensiunii si a ritmului de crestere, motiv pentru care doar in ultimii trei ani peste 30 de retaileri noi au decis sa stabileasca operatiuni locale. La fel ca Miniso, majoritatea retailerilor au deschis initial magazine in centre comerciale, dar observam un interes in crestere si pentru spatiile stradale, consacrate ca destinatii comerciale puternice. Piata Romana reprezinta unul din locurile din Bucuresti care beneficiaza de un trafic semnificativ, fiind frecventat de liceeni, studenti, cat si de angajatii care lucreaza in cladirile din zona, cu un profil similar cu cel al consumatorilor tinta”, a declarat si Dana Radoveneanu, senior consultant, Retail Agency Cushman&Wakefield Echinox.

Anul viitor va veni si cu multe noutati in ceea ce priveste produsele pe care clientii le vor gasi in magazinele Miniso. O parte din echipa Miniso Romania a participat saptamana trecuta la 2019 Creativity Sharing Fair (Miniso Spring & Summer New Products Ordering Fair) in Guangzhou, China, alaturi de ambasadorul brandului in Romania, Maria Vigheciu. La eveniment, a fost lansata noua colectie Miniso pentru anul 2019 care include peste 6.000 de produse noi, impartite in cinci categorii: Health & Beauty, Homewear, Electronics, Toys si Fashion Accessories. In acelasi timp, au fost lansate sase trenduri noi: Floral Fantasy, Vatnajokull Glacier (inspirat din Islanda), Fruit Kingdom, Modern Collection, Youth League si Christmas Land.

Echipa Miniso Romania a ales produsele noi care vor aparea in magazinele din tara noastra incepand de anul viitor. De asemenea, au fost comandate si 3 categorii de produse cu licenta: We Bare Bears (la cerea clientilor), Adventure Time (licenta Cartoon Network) si Marvel. La jumatatea anului viitor, inca doua licente isi vor face aparitia in magazinele MINISO din Romania, Hello Kitty si Pantone.

Miniso este un retailer japonez de produse pentru casa, accesorii si jucarii infiintat in anul 2013. In acesti cinci ani a devenit unul dintre comerciantii cu cea mai rapida dezvoltare din lume, ajungand sa detina in acest moment peste 3000 de magazine in peste 80 de tari de pe toate continentele. Miniso are succes pe piete de desfacere precum Dubai, Australia, SUA, Canada si bineinteles, Japonia sau China.

Expansiunea in Europa este recenta. Incepand din 2017, brandul este prezent in Germania, Polonia, Serbia, Spania, Grecia, Estonia si Ucraina. Brandul Miniso a fost fondat de catre designerul japonez Miyake Junya si de catre tanarul antreprenor chinez Ye Guofu in Tokyo, Japonia. Unul dintre marile avantaje pe care Miniso le are in fata competitiei este designul propriu pentru fiecare produs. Cele mai multe dintre obiectele comercializate de catre producatorul japonez sunt create de designeri proprii si sunt asamblate pe linii de productie proprii.

Produsele comercializate se impart in sapte mari categorii: sanatate si frumusete, produse sezoniere, cadouri, accesorii digitale, accesorii creative pentru casa, produse pentru viata de zi cu zi si ambalaje speciale. Obiectivul financiar al companiei pentru 2019 este atingerea unei cifre de afaceri de 100 de miliarde de dolari.

Conducerea Miniso planuieste deschiderea a 40 de magazine proprii in toata tara pana in 2020. Strategia brandului pentru anul viitor include si deschiderea magazinelor Miniso in sistem de franciza. Compania japoneza vizeaza extinderea in toate orasele importante din Romania, board-ul fiind convins ca astfel de parteneriate strategice vor contribui decisiv la consolidarea brandului MINISO. Cele mai multe dintre produsele din magazinele Miniso se vand cu preturi intre 10 si 99 de lei.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri