Janssen, companie farmaceutica a Johnson & Johnson, a lansat Janssen4Patients - un concept de sprijin al organizatiilor de pacienti, al pacientilor si apartinatorilor prin care utilizatorii pot accesa in propria limba mai multe tipuri de continut.

Scopul platformei online Janssen4Patients, disponibila si in limba romana, este sa contribuie la imbunatatirea cunostintelor pacientilor despre afectiuni si despre sistemele de sanatate pentru ca acestia sa devina parteneri informati in gestionarea lor, prin:

  • Acces la educatie medicala despre schizofrenie, psoriazis, leucemie limfocitara cronica, mielom multiplu si cancer de prostata, alaturi de optiunile terapeutice disponibile;
  • Cresterea capabilitatilor asociatiilor de pacienti din Romania prin cunostinte specifice si interconectare pentru ca acestea sa isi poata consolida demersurile de reprezentare a intereselor pacientilor la nivelul intregului ecosistem de sanatate.

„Prin conectarea pacientilor din Romania si Europa Centrala si de Est sub platforma Janssen4Patients ne intarim angajamentul de a fi parteneri responsabili ai pacientilor si de a-i ajuta prin toate modalitatile care stau in puterea noastra sa aiba o viata cat mai buna in orice etapa a acesteia. Prin aceasta platforma, le oferim pacientilor acces la informatii despre toate afectiunile in care avem una dintre cele mai bune expertize urmandu-ne in acest mod principiul de a impartasi din cunoasterea noastra si de a implica activ pacientii in intelegerea diagnosticului pus si gestionarea cat mai buna a bolii. In Romania, vocea pacientilor este din ce in ce mai auzita si credem ca, impartasirea unor modele de lucru, conectarea la realitatea legislativa locala si la contextul international cu privire la sistemele de sanatate pot sustine initiative consistente ale asociatiilor de pacienti local sau regional”, spune Christian Rodseth, managing director al Janssen Romania.

Cui i se adreseaza platforma Janssen4Patients?

Janssen4Patients este singura platforma online care se adreseaza integrat pacientilor si asociatiilor de pacienti, precum si apartinatorilor, din tarile Europei Centrale si de Est: Romania, Polonia, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ungaria, Slovenia, Serbia si Bulgaria, ceea ce face posibila o interactiune crescuta intre membrii acestora si schimbul de informatii.

„Am creat aceasta platforma pentru a oferi, intr-o forma cat mai clara si organizata, toate informatiile cu privire la simptomele si optiunile de tratament pentru afectiuni care produc un impact semnificativ atat in viata pacientului, cat si a apartinatorilor acestuia – de aceea, cunoasterea detaliilor despre acestea si a parcursului terapeutic, cat si determinarea pacientului de a fi un partener informat in gestionarea propriei afectiuni pot face diferenta in evolutia conditiei de sanatate”, adauga Ioana Nainer, patient engagement, advocacy & CSR lead in cadrul Janssen Romania.

Janssen4Patients ofera informatii medicale documentate cu privire la cinci afectiuni relevante: schizofrenie, psoriazis, leucemie limfocitara cronica, mielom multiplu si cancer de prostata. Tot continutul este redactat de medici specialisti si tradus in cele 9 limbi aferente tarilor in care platforma este disponibila. Informatia medicala certificata acopera in mod integrat afectiunile descrise in cadrul portalului din perspectiva simptomelor, diagnosticului si a variantelor de abordare terapeutica, precum si componenta de gestionare a bolii la nivel emotional si psihologic de catre pacienti si apropiatii acestora.

Ceea ce face diferita platforma Janssen4Patients de orice alta platforma cu informatii medicale este chiar sectiunea dedicata asociatiilor de pacienti (Advocacy Center) care ofera o serie de materiale educationale si articole dezvoltate de specialisti globali in farmaco-economie, sisteme internationale de sanatate, politici de sanatate si drepturile pacientilor. Tot in aceasta sectiune este accesibil si un glosar cu cele mai importante date de contact ale asociatiilor de pacienti din Romania si din tarile Europei Centrale si de Est, aceasta facilitate fiind special introdusa pentru a incuraja dialogul dintre acestea dar si posibilitatea pacientilor – in mod individual – de a se adresa si colabora direct cu asociatiile.

Janssen este compania farmaceutica a Johnson & Johnson. Scopul companiei Janssen este acela de a aborda si propune solutii pentru unele dintre cele mai importante necesitati medicale ale momentului, corelate cu urmatoarele arii terapeutice: boli infectioase (HIV/ SIDA si tuberculoza), hematologie si oncologie (mielom multiplu, cancer de prostata, limfom cu celule de manta, leucemie limfocitara cronica si macroglobulinemia Waldenstrom), imunologie (psoriazis, artrita psoriazica si boala Crohn) si neurostiinte (schizofrenie, boala Alzheimer si ADHD). Incepand cu anul 2017, Janssen Romania faciliteaza accesul la terapiile Biogen pentru pacientii nou-diagnosticati cu scleroza multipla, cat si al acelora care se afla in stadii avansate ale afectiunii si care au experienta recaderilor succesive in parcursul terapeutic.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri