Piata produselor de ingrijire pentru copii cu varste pana in 3 ani a inregistrat o crestere de aproximativ 5% in 2018, comparativ cu 2017, conform analizelor Superfood Company, unul dintre cei mai importanti importatori si distribuitori care activeaza pe acest segment. Urmand tendinta locala, cifra de afaceri a companiei s-a majorat la randul sau cu 8% fata de anul trecut, atingand valoarea de 105 milioane lei (22,5 milioane euro), pe fondul cresterii consumului si a intensificarii preocuparii romanilor pentru achizitiile destinate copiilor.

Asa cum prognozam, piata produselor de ingrijire a copiilor pana in trei ani si-a mentinut stabilitatea in 2018, ba chiar a crescut usor. Principalii factori care au dus la aceasta majorare sunt consumul, care a continuat sa fie ridicat, si atentia tot mai mare pe care romanii o acorda produselor destinate copiilor. Superfood Company a avut un ritm de dezvoltare peste nivelul pietei, reusind astfel sa crestem cota de piata pentru mai multe game, printre care se afla
Baby Nova, gama ce cuprinde produse de puericultura mica, Organix, produse alimentare ecologice sau Colief, suplimentul alimentar impotriva colicilor”, a explicat Daniel Daraban, Director General al Superfood Company.

Potrivit reprezentantilor Superfood Company, una dintre cele mai puternice tendinte, manifestate la nivelul pietei in 2018, a fost migrarea consumatorilor spre produsele de o calitate superioara. Acest trend a fost sustinut atat de stabilizarea pietei, cat si de cresterea preocuparii consumatorilor pentru o alimentatie bio si pentru o calitate mai buna a vietii, la nivel global si local.

Superfood Company a urmat tendintele pietei si a consolidat si extins portofoliul de produse pentru toate gamele din segmentul calitativ superior. Din punct de vedere al vanzarilor, la nivelul companiei, clasamentul este condus de Baby Nova - produse de puericultura mica, urmata de Organix - produsele alimentare ecologice, Colief Infant Drops - supliment alimentar impotriva colicilor, scutecele Huggies si produsele pentru sanatate din gama Medel.

In ceea ce priveste piata produselor pentru copii pana in trei ani, la nivel national, sectorul de puericultura mica a avut cea mai importanta dezvoltare din punct de vedere al vanzarilor, inregistrand o crestere de circa 7%, in comparatie cu 2017 si ajungand la o valoare estimata de aproximativ 16 milioane de euro (344,2 milioane lei).

Strategia de consolidare si dezvoltare a companiei a inclus, in 2018, aducerea a trei noi branduri in portofoliu: Babyworks, Dreambaby si Nattou. Cele trei game cuprind o varietate de produse, de la articole pentru siguranta copilului in casa, la jucarii moi din plus, accesorii pentru somn si produse de unica folosinta ce usureaza viata mamelor.

“Pentru Superfood Company, 2018 a fost un an foarte bun, al cincilea an consecutiv in care am crescut, ceea ce este o dovada in plus ca eforturile de a ne adapta continuu specificului pietei si nevoilor consumatorilor au fost incununate de succes. In ceea ce priveste prognozele pentru 2019, dat fiind ca multe dintre gamele din portofoliul nostru nu au atins inca maturitatea, suntem increzatori ca vom continua sa crestem mai mult decat piata. De asemenea, din punct de vedere al strategiei de dezvoltare, ne vom concentra pe implementarea unor solutii personalizate in functie de client si de gama. Alte puncte importante pe agenda pentru 2019 sunt inceperea extinderii regionale, cresterea capacitatii noastre de depozitare in zona Bucurestiului si incheierea unor parteneriate cu noi furnizori”, a conchis Daniel Daraban.

Superfood Company este o companie germano-romana si se numara printre jucatorii importanti de pe piata locala de import si distributie de produse pentru copii din categoria de varsta 0 – 3 ani. Compania activeaza pe piata romaneasca din 1992 si a fost fondata de omul de afaceri german, Johan Georg Hibler. Sediul central se afla pe Soseaua de Centura, la 15 km de centrul Bucurestiului, iar la nivel national Superfood Company detine sase sucursale situate in: Braila, Brasov, Cluj-Napoca, Craiova, Iasi si Timisoara. Produsele importate sunt distribuite pe diverse canale: marile lanturi de farmacii, farmaciile independente, spitale, cele mai importate lanturi de hypermarketuri si supermaketuri din tara, canalele de comert traditional.

Superfood Company are un portofoliu variat si complet, dedicat nou-nascutilor, sugarilor, copiilor cu varsta pana in trei ani, dar si mamelor care alapteaza. Acest portofoliu cuprinde, printre altele, marcile: Organix si Hero Baby Solo (alimente ecologice pentru sugari si copii), Baby Nova, Nuby, Dentistar si Bibi (puericultura mica), Cam (puericultura mare), Colief Infant Drops (supliment alimentar impotriva colicilor), Medela (produse pentru mame si bebelusi).
Superfood Company are in portofoliu si produse pe care le distribuie in parteneriat cu nume importante ca: Beiersdorf, Bella, S&C Johnson, Colgate, GlaxoSmithKline etc. Compania detine si un magazin on-line, dedicat in principal proaspetelor mame si bebelusilor: www.primele-cumparaturi.ro.

Sursa foto: Ivanko80/Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri