Sarbatorile de iarna au intrat in linie dreapta. Parfumurile, hainele, accesoriile pentru sporturile de iarna si cartile sunt la mare cautare in aceasta perioada, iar cifrele pe noiembrie – decembrie 2017 arata cresteri la aceste categorii de produse chiar si de aproape 30% fata de alte luni ale anului.

Perioada noiembrie - decembrie este cea in care daruitorii cumpara cele mai multe cadouri, fie ca sunt ele pentru familie, prieteni, colegi, parteneri de business sau chiar pentru ei. Pe toate categoriile de produse, in aceasta perioada a anului trecut, vanzarile au crescut cu cinci procente fata de anul anterior. Parfumurile, hainele, accesoriile pentru sporturile de iarna, gentile, incaltamintea, cartile au fost cele mai cautate cadouri de catre daruitorii neobositi.

O mare parte din cadourile alese din AFI Cotroceni au fost cele pentru ingrijire personala. Conform datelor, intre lunile noiembrie si decembrie, romanii cauta in mod special parfumuri. In aceasta perioada, in 2017, la parfumuri a fost o crestere de 20%, fata de 2016.

Pe urmatoarea pozitie in atentia daruitorilor sunt hainele. Aici vanzarile cresc cel mai mult tot intre noiembrie si decembrie, in 2017 cresterea pe ultima luna din an fiind una exponentiala -19%. Gentile si incaltamintea au avut si ele un procent de 17% in plus. Aceeasi crestere a fost si pentru serviciile de beauty si hairstyle. Ca si apropiere, sunt urmate de accesorii, cu 15%.

Tu ce tip de cumparator esti?

Este perioada din an cand cumparatorii se pregatesc pentru vacanta de iarna iar pasionatii sporturilor de iarna vin la AFI Cotroceni pentru a-si achizitiona echipamentele. Cifrele indica ca in acest interval sunt cu 28% mai multi cei care cauta astfel de produse.

Citeste si:
Cadouri de Ziua Copilului: roboti inteligenti si biciclete din lemn
Cadouri de Ziua Copilului:...

Cartile sunt in topul cadourilor preferate de cumparatori, prezentand o crestere de 20% fata de aceleasi luni ale lui 2016.

“In acest an ducem mai departe campania “Daruitor de Meserie”, cu upgrade-ul 2.0. Ne propunem astfel sa ramanem alaturi de daruitorii neobositi care aleg AFI Cotroceni in aceasta perioada. Experienta si datele stranse pe lunile noiembrie - decembrie 2017 ne-au ajutat sa identificam trei tipuri de daruitori: creativul, organizatul si cel intuitiv. Creativul, cel care ii surprinde intotdeauna pe cei dragi cu ideile sale ingenioase sau chiar traznite, va opta in special pentru achizitionarea de accesorii si decoratiuni, in 2018. Daruitorul organizat, cel care isi face planul de cadouri cu mult inainte, va ramane adeptul cumparaturilor de haine si carti. Cel intuitiv, care stie cele mai noi tendinte in shopping, va opta si anul acesta pentru parfumuri si zona de electronice, IT&C.”, a declarat Andra Grigorescu, Marketing Manager AFI Cotroceni.

AFI Cotroceni vine in ajutorul cumparatorilor cu un ghid de cadouri pe care le pot gasi in magazinele mall-ului. Ghidul poate fi ridicat gratuit de la Info Desk si contine idei de cadouri si discount-uri substantiale.

Clientii care au facut cumparaturi in valoare de minim 300 de lei, isi pot inscrie bonurile pe www.aficotroceni.ro, pentru a castiga sute de AFI Gift Carduri, telefoane HUAWEI Mate 20 PRO, iar cel mai darnic daruitor – un abonament pe un an de zile la IMAX. Campania se desfasoara pana pe 31 decembrie.

Citeste si:
eCommerce, lentile colorate si...sushi! Planurile internationale Lensa
Business, lentile colorate...

Sursa foto: Unsplash

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Primul produs cu ingrediente din zona de excludere de la Cernobil